• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
رضا «مزگی‌نژاد» عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

من انتخاب کردم که آزادانه زندگی کنم / انجمن «آسیلا» با حمایت مردم ایران تأسیس شده است + فیلم

  • کد خبر : 32713
  • 09 ژانویه 2022 - 5:30

عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی گفت: زندگی که در آن حق انتخاب نداشته باشی زندگی نیست و به همین جهت زندگی در داخل فرقه رجوی بردگی است.

به گزارش فراق، رضا «مزگی‌نژاد» در ویدیویی که اخیرا از وی منتشر شده، خطاب به اعضای گرفتار در فرقه رجوی می گوید، خوشبختانه انجمن «آسیلا» محلی برای حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی به همت مردم ایران تاسیس شده است و شما می توانید با یک انتخاب درست آزاد زندگی کنید.

وی یکی از بچه‌های بامعرفت جداشده از فرقه رجوی است که سال گذشته راه نجات خود را در آلبانی پیدا کرد. مزگی‌نژاد سال۱۳۴۶در شهرستان بیرجند متولد شد و مثل سایر انسان های معمولی دوران کودکی و نوجوانی را سپری کرد تا به جوانی رسید. سال ۱۳۶۶ سال تغییر سرنوشت برای مزگی‌نژاد بود. دوران سربازی وی فرا رسیده بود اما نمی دانست روزگار سخت و پر رنجی در انتظارش است. وقتی ساک خود را برای خدمت به میهنش بست و راهی منطقه عملیاتی حاج عمران شد تصور هم نمی کرد که دست تقدیر برای او حادثه ای رقم خواهد زد که نتیجه آن ۳۳ سال اسارت در فرقه خشونت طلب رجوی باشد. اول آذر ماه ۶۶ بود که نیروهای تحت امر رجوی با کمک ارتش صدام به پایگاه سربازان ایرانی حمله کرده و آن ها را اسیر کردند. وعده های دروغ و فریب رجوی از همانجا آغاز شد. «مزگی» قبل از آن هیچ اطلاعی از مجاهدین خلق (فرقه رجوی) نداشت. محمد سادات دربندی و مهدی ابریشمچی از سرکردگان کثیف فرقه در محل اسارت این سربازان حاضر شده و به آنها گفتند در یکی از عملیات های ما شرکت کنید و پس از آن آزاد خواهید بود؛ «آزادی» که خط اسارت آن هنوز بر پیشانی مزگی دیده می شود و ۳۳ سال از بهترین دوران زندگی او را نابود کرده است.

فرقه رجوی آفتاب لب بام است / اگر پای خانواده به آلبانی باز شود نیرویی برای رجوی نمی‌ماند

روایت مزگی نژاد از بردگی در فرقه رجوی و پیام به اعضای گرفتار در این فرقه را در زیر می بینید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32713