• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رسوایی غیراخلاقی جدید برای فرقه بدنام رجوی

  • کد خبر : 32708
  • 09 ژانویه 2022 - 9:40

فرقۀ بدنام رجوی اخیرا در مخمصه ای گرفتار شده که موجب رسوایی بیش از پیش آنها شده است.

موضوع از این قرار است که از حدود یک ماه پیش، برخی از افراد که در سنین کودکی و یا ایام نوجوانی به اجبار عمری را در فرقه رجوی گذراندند، شروع به افشای حقایقی کرده و افکار عمومی را به شدت تحت تاثیر قرار دادند.

این افراد که اکنون دوران جوانی خود را در اروپا می گذرانند کسانی هستند که هویت آن ها روشن و غیر قابل انکار می باشد.

در چند رشته افشاگری ها که در خصوص مسائل غیراخلاقی در درون تشکیلات رجوی به وجود آمده، گفته شده که چگونه این افراد در زمانی که به اجبار به عراق اعزام شدند در قسمتی به نام پذیرش، در جاهای خلوت و عمدتا در شب ها به هنگام نگهبانی مورد تعرض جنسی قرار گرفتند.

فرقه رجوی برای مقابله با این رسوایی و در یک اقدام مضحک این افشاگری را به دادگاه حمید نوری ارتباط داده تا بتواند فشارهای وارد آمده را کمی کاهش دهد.

مسائل کودک آزاری در تشکیلات رجوی چیزی نیست که بتوانند بگویند جعل شده است و یا کسانی در حال بازگویی این مطالب هستند که هرگز در تشکیلات نبودند. آن ها در فرقه بزرگ شدند و پدران و مادرانشان یا در تشکیلات رجوی سال هایی را سپری کردند و یا هم اکنون نیز داخل فرقه هستند.

در همین شرایط همچنین می بینیم که سمپاشی رجوی علیه برخی رسانه ها شدت گرفته است. برای مثال برخی رسانه هایی که مستمر کارشان افشاگری از فرقه رجوی بوده به شدت مورد تهاجم قرار گرفتند، از جمله این رسانه ها؛ انجمن نجات، فراق، ایران اینترلینک و یا هابیلیان هستند.

اگر این سایت ها نبودند حقایق تلخ درون تشکیلات رجوی زیر خاک دفن می شد و هرگز هیچ کس متوجه کثافت کاری ها در تشکیلات رجوی نمی شد.

در انتها سخنم را با آیه شریفه ای از سوره  شعرا به سرانجام می رسانم و مطمئن هستم که پیروزی حتمی در تقدیرمان نهفته است.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ (۲۲۷)

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32708