• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خرمهره‌های فرقه رجوی در سیستم روابط خارجی را بشناسید

  • کد خبر : 32707
  • 09 ژانویه 2022 - 9:40

فرقه تروریستی رجوی سالهاست با پرورش افرادی پوست کلفت و گوش به فرمان، سیستم ارتباطات بین‌الملل خود در اروپا و آمریکا را به روز نگه داشته است.

به گزارش فراق، این افراد که به خر مهره‌های سیستم روابط بین الملل فرقه مشهور هستند فقط کارهای به ظاهر سیاسی انجام می دهند.

سونا صمصامی و علیرضا جعفرزاده در آمریکا، علی صفوی در آمریکا و انگلیس، دولت نوروزی در انگلستان، معصومه بلورچی و جواد دبیران در آلمان، سروناز چیت ساز در انگلیس و اروپا، پرویز خزائی در کشورهای نوردیک و فرزین هاشمی که عمدتا به ولگردی در پارلمان اروپا مشغول است از جمله این خرمهره‌ها هستند.

این افراد بازوهایی در میان هواداران دارند که کار چاق کن های این جماعت محسوب می شوند. فعالیت‌های ضد مردمی و ضد ایرانی این افراد برای کسی پوشیده نیست. آن ها با وقاحت تمام با شرکت

در جلسات ضد ایرانی، شرکت کنندگان را ترغیب به اجرای تحریم های ضد ایرانی می کنند تا بلکه بتوانند از طریق ایجاد تحریم های ضد انسانی به مردم ایران فشار آورده و انتقام بگیرند.

این خرمهره‌ها که هیچ وجدانی ندارند خود را ملزم می دانند که به خاطر به حاکمیت رساندن رجوی از هیچ جنایتی در حق مردم ایران کوتاهی نکنند.

نکته وقیحانه ماجرا هم اینجاست که این افراد اغلب جلوی دوربین های خبرنگاران ظاهر می شوند و خود را مجاهد خلق معرفی می کنند یعنی کسانی که به خاطر مردمشان در حال فداکاری هستند! لابد این تناقض به ذهن همه شرکت کنندگان در جلسات می رسد که این ها چگونه افراد فداکار برای ملتشان می باشند که خواهان تحریم های بسا بیشتر هستند؟

به امید روزی که این افراد وطن فروش به سزای اعمالشان برسند.

حسین عیوضی‌آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32707

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد