• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
مدیر بنیاد هابیلیان

دشمنان ایران درصدد جا زدن فرقه رجوی به عنوان مدعیان حقوق بشر

  • کد خبر : 32706
  • 09 ژانویه 2022 - 9:40

مدیر بنیاد هابیلیان گفت: بعد از گذشت حدود ۲۰ یا ۳۰ سال از جنایت فرقه رجوی و با نپرداختن به این موضوع دشمن درصدد است این افراد را به عنوان مدعیان حقوق بشر جا بزند.

به گزارش فراق، سید جواد هاشمی‌نژاد، مدیر بنیاد هابیلیان و مسؤل پیگیری کار حقوقی پرونده ۱۷ هزار شهید ترور کشور گفت: ترور یکی از قدیمی ترین توطئه‌های دشمن در کشور است و این مسیر تاکنون ادامه دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تمام اقدامات تروریستی در کشور ما هدفمند بوده و با حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم جنایتکاران غربی صورت می گیرد، تصریح کرد: حدود ۱۷ هزار شهید ترور داریم که از اقشار مختلف هستند که توسط ۳۵ گروهک مسلح به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ سال پیش فرقه رجوی به ۱۱ سفارتخانه ایران در کشورهای اروپایی همزمان حمله کرد، امکان ندارد که سیستم‌های کشورهای غربی از این موضوع اطلاع نداشته باشند و وظیفه حفظ سفارت یک کشور در خاک کشور دیگر بر عهده کشور میزبان است، اما هیچ برخوردی صورت نگرفت.

به نوشته فارس، این مقام مسؤول با بیان اینکه اقدامات حقوقی در بسیاری از مسائل می‌تواند ما رو جلو ببرد، اضافه کرد: بعد از گذشت حدود ۲۰ یا ۳۰ سال از جنایت های فرقه رجوی و با نپرداختن به این موضوع دشمن درصدد است این افراد را به عنوان مدعیان حقوق بشر جا بزند! دشمن از فراموش شدن اقدامات فرقه رجوی در کشور و عدم اطلاع قشر جوان از این قبیل اتفاقات سوءاستفاده می‌کند، باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی همچنین اظهار کرد: فرقه رجوی با حمایت مستکبرین و با نام حقوق بشر دست به ترور ۵ دانشمند هسته ای کشور زد، این اقدام با همکاری تنگاتنگ مجاهدین خلق، موساد اسرائیل و سی آی ای آمریکا اتفاق افتاد.

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32706

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی