• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
وحشت فرقه تروریستی رجوی از توافق احتمالی ایران و غرب

انتشار اخبار جعلی از مذاکرات وین با تیترهای گمراه کننده توسط رجوی‌ها

  • کد خبر : 32659
  • 04 ژانویه 2022 - 12:07

رجوی ها با انتشار اخبار جعلی از مذاکرات وین و با تیتر های گمراه کننده‌ای که با متن خبر، زمین تا آسمان تفاوت دارد توهمات خویش را القا می کنند تا به درماندگان داخل فرقه و خودشان روحیه دهند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، برگزاری نشست‌های وین، فرقه رجوی را دچار آشفتگی و اضطراب نموده است و با دستپاچگی یک خط در میان از روزنامه ها و مجلات دنیا خبر جمع می کنند و به خودشان دلداری می دهند که مذاکرات پیشرفتی ندارد.

مدتی هم است که رجوی ها چند فرد اجاره ای را در اطراف اماکن برگزاری اجلاس گماردند تا به خیال خود هو و جنجال به پا کنند و افرادی را دور خود جمع کنند اما جز مزدوران فرقه حتی یک پناهنده یا خارجی از آنان حمایت نکرده است.

 فرقه رجوی با آغاز هر دور مذاکرات، سر در گم شده و نمی داند چه غلطی کند و از روی خبرهایی که به صورت یک خط در میان منتشر می‌کنند گیجی و منگی آنها قابل مشاهده است.

آن ها از قول منابع خارجی گاهی می نویسند مذاکرات به جایی نمی رسد، گاهی از روی درماندگی می‌گویند مذاکرات پیشرفت کمی دارد، اما این بار که متوجه شدند با التماس کردن به بیگانگان کاری به پیش نمی رود و ارباب های غربی با لگد آنها را پس زدند، بیشتر سراسیمه شدند.

یک خبر از «تایمز» می زنند و یک خبر از «واشنگتن پست» و با تیتر های گمراه کننده ای که با متن خبر، زمین تا آسمان تفاوت دارد توهمات خویش را القا می کنند تا به درماندگان داخل فرقه و خودشان روحیه دهند.

در خبری به نقل از «وای نت» می نویسند، «از مذاکرات هسته ای ایران انتظار پیشرفت هست اما دستیابی به موفقیت هرگز»! و در خبر دیگری تیتر می‌زنند، «مذاکرات هسته ای به کندی پیش می رود». یا در تاکتیک رسانه‌ای دیگر به نقل از «واشنگتن پست» دنبال هیزم ریختن در آتش اختلافات هستند.

فرقه رجوی از همین الان وحشت دارد که اگر مذاکرات به اتمام برسد، ممکن است با اخراج از آلبانی مواجه شود، با  قطع دلارهای عربستان و اسرائیل روزگارشان سیاه شود و عدم حمایت غربی ها وضعیت لرزان آنها را بدتر کند.

جالب اینجاست که این وطن فروش ها با تمام قوا علیه مردم ایران قدم بر می دارند و به هر دری می زنند تا خود را از فلاکتی که در آن گرفتار شدند نجات دهند.

ایران به عنوان یکی از قدرت های بزرگ خاورمیانه با چهار کشور مطرح دیگر در حال انجام مذاکره است و دم تکان دادن های رجوی های خائن به عنوان یک فرقه سخیف و دون پایه در حال حاضر دردی از آنان دوا نمی کند. 

به گزارش فراق، حکومت ایران صدها بار اعلام کرده است که به دنبال بمب اتمی نیست و دانش هسته ای حق مسلم کشور بزرگ ایران با قدمت تاریخی پنج هزارساله است و حفاظت از مرز ها و قدرت دفاعی آن  امری مسلم و قطعی بوده و از دست درازی به یک متر خاک ایران کوتاه نخواهد آمد.

اما رجوی ها باز هم رذیلانه به دنبال ضربه زدن بیشتر به مردم ایران هستند، در حالی که نمی دانند چگونه هر روز بیشتر در منجلاب تباهی فرو می روند و در پیش چشم مردم ایران ذلیل تر و تنفرانگیزتر از گذشته می شوند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32659