• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
به دنبال حمله اشرار مسلح به پایگاه های مرزی ایران منتشر شد

پیام موشِ در سوراخ به مردم داغ دیده سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 32658
  • 04 ژانویه 2022 - 12:09

طی دو عملیات، رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، موفق به شناسایی مخفیگاه و لانه تعدادی از اشرار مسلح مستقر در منطقه کورین استان سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این درگیری ها افرادی چون مهراب و غلام شه‌بخش و تعدادی دیگر به هلاکت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند. 

افراد مزدور و به هلاکت رسیده که از اشرار معروف و مسلح آن منطقه بودند به شرارت، غارت و مزدوری برای اجانب معروف بودند.

این افراد به صورت خائنانه ای در دو هفته اخیر با حمله به پاسگاه های مرزی دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی به نام های مهران شوری زاده و محسن کیخایی را حین اجرای ماموریت و حراست از مرزها بی رحمانه به شهادت رساندند. لازم به یادآوری است سه تن دیگر از رزمندگان بومی نیز در عملیات اخیر به شهادت رسیدند.

این خیانت ها، مورد تنفر مردم و خصوصا خانواده هایی است که با هزار امید جوانان خود را برای پاسداری و حراست از امنیت ایران به مرزها می فرستند و با هزار امید منتظر برگشت آنان هستند ولی ناجوانمردان حتی به سربازان بی گناه  هم رحم نمی کنند.

پس از انهدام این باندهای جنایت کار که تحت پشتیبانی بیگانگان همواره در پی ایجاد ناامنی، نفوذ و ضربه به کشور بودند، رجوی خائن، مردک عوضی خیانت‌کار که اگر زنده هم باشد حتی جرئت ندارد در نزد اعضای خودش ظاهر شود، یاوه بزرگتر از دهان کثیفش گفته و پرت و پلایی موسوم به «پیام برای سیستان و بلوچستان» فرستاده، و مضحک وار دستور قیام داده است.

او در حالیکه مرده ای بی خاصیت بیش نیست، اینقدرخرفت و کودن شده است که فکر می کند پس از ۲۰ سال گورخوابی که دو نسل دیگر به ایرانیان افزوده شده کسی او را می شناسد.

به آن مردک عوضی روانی باید گفت، اگر مرد است از بغل زن ها و سوراخ موش بیرون بیاد و خودش را ظاهر کند تا حداقل اول باور کنیم که زنده است…

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32658