• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
افشاگری از یک رفتار کثیف علیه کودکان «اشرف»

اعتراف یکی از قربانیان تجاوز جنسی در فرقه رجوی + فایل صوتی

  • کد خبر : 32454
  • 18 دسامبر 2021 - 13:16

یکی از قربانیان فرقه رجوی برای اولین باز از تجاوز جنسی هواداران و برخی اعضا به کودکان «اشرف» پرده برداشت.

به گزارش فراق، تاکنون روایت‌های تلخی از سوی جوانانی منتشر می‌شود که حساس ترین دوران زندگی شان یعنی کودکی و نوجوانی و برخی جوانی را در تشکیلات مجاهدین خلق گذرانده‌اند. در همین ارتباط چند شب پیش در کلاب هاوس اتاقی تشکیل شد که چندین تن از این کودک سربازان سابق در آن به شرح شواهدی از تجارب تلخ خود در کمپ های مجاهدین خلق گفتند که حقایقی هولناک چون سو استفاده جنسی و تنبیه بدنی را شامل می‌شد.

این افراد که در سنین زیر سن قانونی توسط مسئولان مجاهدین خلق برای آموزش نظامی و شرکت در عملیات های نظامی به عراق برده شدند هر کدام پس از تحمل سختی‌های بسیار به نوعی موفق شدند که از این تشکیلات فرقه‌ای خارج شوند.

به نوشته انجمن نجات، فردی با نام کاربری «ری» که در ادامه مکالمات به نظر می‌رسد نام او محمدرضا ترابی است مواردی از نقض حقوق کودکان در مجاهدین خلق را عنوان می‌کند. او چهار سال پیش موفق شده است، پس از ۱۸ سال از فرقه رجوی جدا شود. «ری»  پیش از آن تا ۹ سالگی خود را در اشرف گذرانده بود و در سال ۱۳۶۹ همراه با ۸۰۰ کودک دیگر به کشورهای غربی قاچاق شد. در سن ۱۶ سالگی توسط صدیقه حسینی از کانادا به عراق فرستاده شد. او اکنون در آلمان زندگی می‌کند و در حال نگارش کتاب زندگی نامه خود است.

در پی انتشار فایل صوتی این اتاق، داود باقروند ارشد، عضو سابق مجاهدین در صفحه فیس بوک خود نوشت: «کودکان اعضای مجاهدین از تجاوزات جنسی به خودشان توسط اعضای انقلاب! کرده مسعود و مریم رجوی در تشکیلات این فرقه جنایتکار سخن می‌گویند. من سالها اطلاع داشتم وگفته‌ام ولی اسم نبرده‌ام تا این شیرمردان و زنان امروز خود از جنایات درون این فرقه تبهکار پرده بردارند. هدیه بزرگ کودکان سابق و شیر مردان امروز به مردم ایران نوید بخش رهایی ایرانیان از اسارت داعش ایرانی (فرقه رجوی)»

در زیر بخش کوتاهی از سخنان «ری» را می شنوید:

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32454

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی