• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
یادداشت یک روزنامه نگار آلبانیایی

رومئو و ژولیت ایرانی در مقابل «جادوگر» / عشق بر شرارت مریم رجوی پیروز شد

  • کد خبر : 32439
  • 18 دسامبر 2021 - 10:35

داستان رومئو و ژولیت، زوج عاشق در تیرانا با پایان خوش تکرار شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پرفسور جرجی تاناسی روزنامه‌نگار آلبانیایی طی یادداشتی در «گازتا ایمپکت» به بهانه ازدواج دو عضو نجات یافته از فرقه رجوی نوشت: عشق یکی از بهترین پادزهرها برای خنثی کردن تأثیر منفی یک فرقه است. داستان رومئو و ژولیت، زوج عاشق در تیرانا تکرار شد، محصولی از قلم شکسپیر. رومئو و ژولیت این بار اهل ورونا نیستند بلکه اهل ایران هستند. داستان زوج ایرانی عاشق در تیرانا خوشبختانه پایان خوش داشت و نه پایانی غم انگیز مانند شخصیت های شکسپیر.

 سمرا و بیژن خادمی، رومئو و ژولیت ایرانی در تیرانا هستند. این زوج قبلاً از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق بودند که در کمپ «اشرف۳» در زندان «مانز» واقع در منطقه دورس محبوس شده بودند. آنها عاشق یکدیگر شدند و یکی از قوانین اساسی فرقه رجوی را زیر پا گذاشتند: «عشق حرام است!»؛ عشق در فرقه رجوی حرام است چون مانع سرنگونی حکومت ایران می شود!

هر چند که آن ها عشق، چنین احساس انسانی را حرام اعلام کرده اند اما خوشبختانه این بار عشق بر شرارت مریم رجوی، پیروز شد. سمرا و برادرش مهرداد نه از تهدیدهای فرماندهان فرقه مرعوب و نه فریفته مبالغ ۱۴ هزار یورویی یا وعده قاچاق از تیرانا به اروپا و آلمان شدند.

به خواننده یادآوری می کنیم که چندی پیش فرماندهان این فرقه به جرم قاچاق انسان توسط پلیس آلبانی دستگیر شدند. امیدواریم کارمندان ۰۰۷ سفارت آلمان در تیرانا، این قاچاق انسان به مقصد آلمان را در نظر بگیرند.

هم اکنون سمرا و رومئو بیژن خادمی در تیرانا با خوشی زندگی می کنند. این زوج حتی طبق شعائر اسلامی ازدواج کردند، ازدواجی که توسط یک امام جماعت آلبانی انجام شد. پلیس آلبانی (اداره مهاجرت) علی رغم فشارها و دسیسه های فرقه رجوی، در ماه دسامبر اقدام به ارائه کارت شناسایی به ایرانیانی که در آلبانی زندگی می کنند، اما از صفوف فرقه رجوی خارج شده اند، می کند. انجمن آسیلا که حافظ منافع و حقوق این ایرانیان است، متعهد شده است که به «رومئو و ژولیت» ما با شناسنامه آلبانیایی کمک کند. پس از ارائه کارت شناسایی، زوجین می توانند تشریفات ازدواج مدنی را در اداره وضعیت مدنی در تیرانا انجام دهند. چنین اقدامی تمامی پوشش های قانونی لازم را برای زوج ایرانی فراهم می کند تا از هرگونه دسیسه مریم رجوی تروریست محافظت کنند. این یادداشت را با آرزوی خود می بندم: رومئو و ژولیت ایران در تیرانا به ارث برسند!

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32439