• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محمدرضا صدیق، نجات یافته جدید از فرقه رجوی: ۱۶سال از جوانی‌ام توسط مسعود رجوی به هدر رفت

  • کد خبر : 32319
  • 07 دسامبر 2021 - 9:10

محمدرضا صدیق که به تازگی از فرقه تروریستی رجوی اعلام جدایی کرده است، از سرگذشت فریب خوردن و اسارت خود در این فرقه روایت کرد.

به گزارش فراق، وی در پیامی که پس از خروج رسمی خود از تیرانا منتشر کرده نوشته است: «اینجانب محمد رضا صدیق متولد ۱۳۵۸ از شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۸۱ در کشور ترکیه که برای کار رفته بودم با یک رابط فرقه رجوی آشنا شدم.
این رابط فرقه به من گفت تو برای اینکه بتوانی برای کار، درآمد خوب و زندگی بهتر برسی به فرقه مجاهدین ملحق شو و بعد از مدتی همین فرقه تو را برای کار به اروپا می فرستد.

از آنجایی که من دنبال زندگی بهتر و کسب کار بودم حرف رابط سازمان را گوش کردم و یک روز بعد از مرز ترکیه وارد خاک عراق شدم.
وقتی به بغداد رسیدم توسط افراد فرقه به اشرف رفتم. وقتی به اشرف رسیدم من را به هتلی به اسم ایران در اشرف بردند و آنجا ابتدا سوالاتی از دورانی که در ایران بودم و اینکه چرا به ترکیه رفتم کردند. من برای آنها توضیح دادم که هدفم آمدن به ترکیه برای کسب و کار بوده و اینکه دنبال زندگی بهتری باشم، آنها هم به من لباس نظامی دادند و به من گفتند که تو الان رزمنده مجاهدخلق هستی! و من هم دیگر راهی برای برگشت نمی دیدم که برگردم و مجبور شدم قبول کنم. تا اینکه جنگ عراق و نیروهای ائتلاف شروع شد.
و بعد از خلع سلاح فرقه توسط نیروهای ائتلاف به مدت ۱۳سال با تمام سختی ها و فشارها از طرف فرقه در عراق با اجبار ماندگار شدم.

تا اینکه تمامیت فرقه توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به آلبانی منتقل شد. در کشور آلبانی باز دیدم فرقه همان خط و خطوطی که در عراق پیش می برد را جاری و ساری می کرد و با همان ضوابط و به قول خودشان با همان مرز سرخ ها که داشتند امورات خود را پیش می برند.  من که دیگر طاقت این همه فریب کاری فرقه را نداشتم و اینکه احساس کردم ۱۶سال از جوانی ام و حتی سلامتی جسمی و روانی ام به هدر رفته و فقط و فقط به خاطر اینکه در این مدت فریب مسعود رجوی و تشکیلات آنها را خوردم و دیگر نمی‌توانستم خودم را سرزنش کنم.

فرقه ای که فقط دنبال منافع تشکیلاتی و جنبش ضد مردمی و اهداف شوم بود؛ پس تصمیم گرفتم از این فرقه جدا بشوم.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32319