• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بازتاب گسترده جنایتی جدید در آلبانی: «شاهپور دانافر» در مقابل فشارهای فرقه رجوی رگ دست خود را برید

  • کد خبر : 32309
  • 06 دسامبر 2021 - 20:36

اخیرا مطلع شدیم فرقه خیانتکار رجوی مرتکب جنایت و رذالت دیگری شده که بازتاب گسترده ای در میان مقامات و رسانه های آلبانی داشته است.

به گزارش فراق، با افزایش فشارهای سیستماتیک درون فرقه، درخواست های جدایی و ترک مقر «اشرف۳» بالا گرفته است و سران خودفروخته نیز به روال همیشگی اجازه خروج نداده و به شکنجه روحی افراد خواهان جدایی می پردازند تا آنها را منصرف کنند.

این بار ماجرا مربوط خانواده ای می شود که سالهاست اسیر خودکامگی های رجوی شدند.

خانواده «دانافر» از جمله افرادی هستند که به امید پناهندگی و انتقال به کشور ثالث با فریب به عراق و کمپ اشرف کشانده شدند.

چند روز پیش آن ها پس از سال‌‌ها تحمل فشار، دروغ و دوگانگی های فرقه می‌خواستند از فرقه خارج شوند که سران فرقه جلوی این اقدام را می گیرند.

شاهپور داناپور یکی از اعضای این خانواده در مقابل این همه فشار، عنان از کف داده و با بریدن شاهرگ دستش اقدام به خودکشی می نماید. او بلافاصله به بیمارستانی در آلبانی منتقل می شود و سرانجام سران فرقه از ترس رسوایی بیشتر نزد مقامات آلبانی اجازه خروج به شاهپور، نوید و مادرشان می دهند. اما متاسفانه هنوز سمیه و پدرشان فیروز دانافر اسیر خودکامگی رجوی ها هستند.

ظاهرا خانواده دانافر قبل از پیوستن به فرقه رجوی پیرو مکتب اهل حق بودند اما از آنجا که بر خلاف های و هوی و چرندیات بیرونی، درون مناسبات کثیف رجوی کسی حق ابراز عقاید و حتی انجام مناسک دینی خود را ندارد، این خانواده هم قربانی مطامع رجوی رذل فرومایه بودند و نمی توانستند دین خود را داشته باشند.

نوید، فرزند کوچک این خانواده مجبور بود از زمان نوجوانی اش در گروه موسیقی فرقه شرکت کند. با سمیه، مادر و پدرش هم به صورت تحقیر آمیزی برخورد می شد و به همین دلیل دچار افسردگی بودند.

حالا پس از مدت ها باز هم راز یکی از خیانت های فرقه برملا شد؛ واقعیتی که روزانه در فرقه کثیف مافیایی رجوی جریان دارد و هر از گاهی که از دست شان در می رود به رسانه ها کشیده می شود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32309

نوشته های مشابه