• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام خانواده‌های انجمن نجات استان اردبیل به مناسبت تأسیس انجمن «آسیلا» در آلبانی

  • کد خبر : 32269
  • 04 دسامبر 2021 - 12:35

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل، با انتشار پیامی تاسیس انجمن «آسیلا» را بارقه امید برای خانواده های چشم انتظار دانستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در متن پیام خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل به مناسبت تأسیس انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» آمده است:

با خبر شدیم به همت برخی جداشدگان فرقه رجوی در آلبانی یک تشکل رسمی با عنوان انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این خبر بارقه امیدی در دل ما خانواده ها روشن کرد و دلگرم شدیم که عزیزان ما پس از نجات از اسارتگاه «اشرف ۳» محلی خواهند داشت تا موارد قانونی و مورد نیاز خود را از طریق آنجا پیگیری کنند.

سران فرقه تروریستی رجوی در عصر حقوق بشر عزیزان ما را ملزم به رعایت قواعد و دستوراتی نمودند که آنها را سرخورده کرده و هویتشان را از بین برده است. آنها زیر فشارهای بی رحمانه، ضد انسانی و سیستماتیک و در سنین میانسالی و سالخوردگی روزگار می گذرانند.

امیدواریم با فعالیت‌های این انجمن حمایتی در آینده نزدیک شاهد نجات عزیزانمان از چنگال خونین فرقه رجوی باشیم چرا که دغدغه بسیاری از افراد گرفتار تحت تاثیر از سیستم مغزشویی این بوده که در صورت جدایی، در بیرون از فرقه با انواع مشکلات حقوقی و اجتماعی مواجه می شوند. آنچه که در اساسنامه این انجمن آمده نشان می دهد اعضای انجمن «آسیلا» در تمام زمینه های حقوقی، اشتغال، کارآفرینی و حتی ازدواج و تشکیل خانواده مورد حمایت قرار می گیرند و این موضوع برای ما بسیار مسرت بخش می باشد.

در این فرصت لازم می دانیم ضمن اعلام حمایت کامل و همه جانبه از مؤسسین انجمن «آسیلا» از اقدام شجاعانه و انسان دوستانه آنها تشکر و قدردانی ویژه نماییم. فعالیت های شجاعانه این افراد بود که سوابق ننگین فرقه رجوی را برای جهانیان آشکار ساخت و مسیر را برای نجات بسیاری از عزیزانِ خانواده های چشم انتظار هموار کرد.

در پایان آرزومندیم مؤسسین این انجمن در پیشبرد اهداف خود موفق بوده و به زودی سرای جهل و تاریکی رجوی نابود شود و عزیزانمان را در آغوش خانواده ببینیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32269

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی