• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
جشن تأسیس انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» در تهران برگزار شد

انجمن «آسیلا» طلیعه رهایی فرزندان ما خواهد بود

  • کد خبر : 32251
  • 01 دسامبر 2021 - 13:31

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی گفتند: تأسیس انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی»، بی‌تردید طلیعه رهایی فرزندان ما خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در مراسمی که روز سه‌شنبه ۹ آذر ماه به مناسبت تأسیس انجمن «آسیلا» در محل انجمن نجات مرکز تهران برگزار شد، جمعی از خانوادهای اسیران گرفتار در فرقه رجوی این رویداد مهم را جشن گرفته و اقدامی مبارک در مسیر رهایی عزیزانشان عنوان کردند.

نماینده تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» در این مراسم ضمن اعلام خرسندی خانواده‌ها از تاسیس انجمن «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» اظهار داشت: تأسیس این انجمن بی تردید طلیعه رهایی فرزندان ما از چنگال فرقه تروریستی رجوی خواهد بود.

ثریا عبداللهی تصریح کرد: خانواده های اسیران، پشتیبان و حامی اعضای این انجمن بوده و هر تلاشی را که نیاز باشد برای رهایی فرزندان خود انجام خواهیم داد.

وی در ادامه از تلاش های حسن حیرانی به عنوان مسئول این انجمن در آلبانی تشکر و قدردانی ویژه نمود و در یک ارتباط ویدیویی پیام پر از مهر و محبت خانواده ها را به اطلاع وی رساند.

نماینده تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» از تمامی خانواده های اسیران خواست که برای آزادی فرزندان خود از چنبره فرقه رجوی تمام تلاش های خود را به کار گیرند.

در این ارتباط ویدیویی سایر خانواده های شرکت کننده در مراسم، از اهداف تاسیس این انجمن باخبر شده و در راستای حمایت و پشتیبانی از آن قول مساعد دادند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32251

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام