• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
افشاگری «فؤاد بصری» از نشستی که مریم رجوی اعضا را وادار به عملیات تروریستی کرد

دل مسعود و مریم رجوی برای چه شاد شد؟

  • کد خبر : 32228
  • 30 نوامبر 2021 - 12:30

«مریم قجر می گفت امپریالیسم ضربه خورد دل من و مسعود شاد شد! باید به مریم قجر گفت: پس چی شد آن شعارها؟ الان که در همایش ها و سخنرانی ها پرچم آمریکا پشت سر شما بر افراشته است.»

به گزارش فراق، فواد بصری، عضو نجات یافته از فرقه رجوی و عضو انجمن نجات مرکز اراک در یک افشاگری نوشت: در سال ۱۳۸۰ ما را به مقر باقرزاده در بغداد بردند. طبق معمول رجوی و دار و دسته اش برای ما خواب هایی دیده بودند. بله نشست «طعمه». هر موقع به رجوی گزارش داده می شد که اوضاع تشکیلاتی افراد به هم ریخته، همه را جمع می کرد و شمشیر خود را بر علیه ما از رو می بست .

نشست در مقر مخوف باقرزاده چهار ماه تمام طول کشید. صبح تا ظهر در دیگچه (چادرهایی که بیرون از سالن نشست بر پا کرده بودند) بایستی خیس می خوردیم. در چادر مسئول نشست، هر چه بد و بیراه بود به ما می گفت و بعد از ظهر در سالن نشست رجوی و مریم قجر با همه نشست می گذاشتند و همه را زیر تیغ می بردند .

چهار ماه تمام ما زیر ضرب رجوی و سرانش بودیم. یک روز بعد از استراحت دو الی سه ساعته ما را از خواب بیدار کردند و گفتند همه بروید سالن غذا خوری. ما هم در خواب و بیداری به طرف سالن غذا خوری حرکت کردیم. نزدیک سالن که شدیم صدای آهنگ شاد از سالن شنیده می شد. وارد سالن که شدیم شیرینی و شیر روی میزها چیده بودند. خبر نداشتیم چه اتفاقی افتاده است. در حین خوردن شیرینی فیلمی را برای ما پخش کردند که گروه بن لادن به برج های دو قلو در آمریکا حمله کرده بودند. یکی از زنان شورای فرقه رفت پشت میکروفن و گفت: شادی کنید، دست بزنید، امروز روز عید ماست. آمریکا بزرگترین ضربه را خورد ۱۱ سپتامبر را جشن گرفتیم. بعد از جشن مجددا به چادرها رفتیم و هر چه خورده بودیم از حلقوم ما بیرون کشیدند.

همان روز به ما ابلاغ کردند که مریم با همه نشست دارد. ما هم به طرف سالن حرکت کردیم. یک ساعتی در سالن اجتماعات نشسته بودیم. بعد از یک ساعت خانم! تشریف آوردند. آهنگ شاد پخش کردند و مریم قجر شروع کرد به دست زدن. آهنگ که تمام شد شروع کرد به سخنرانی و در ادامه گفت: شنیدید چه اتفاقی افتاده امپریالیسم ضربه خورد و دل من و مسعود شاد شد. می گفت: بروید از یاران اسامه بن لادن یاد بگیرید. تشکیلات بن لادن نسبت به ما خیلی ضعیف است حال چگونه یارانش حماسه می آفرینند ولی شما بهترین زندگی را در سازمان دارید. هیچ بخاری از شما بلند نمی شود، گرد مرگ بر شما پاشیده اند. یک عملیات شما را می فرستیم. (منظورش عملیات تروریستی بود) تا بروید آن عملیات را انجام دهید جان ما را بالا می آورید. بروید برای من طرح بیاورید که هر چه عملیاتهای بزرگ انجام دهید دل مسعود شاد می شود. منظور خانم! این بود که هواپیما ربایی کنید و عملیات تروریستی انجام دهید که مردم بیشتری در ایران کشته شوند. مریم قجر می گفت امپریالیسم ضربه خورد دل من و مسعود شاد شد! باید به مریم قجر گفت: پس چی شد آن شعارها؟ الان که در همایش ها و سخنرانی ها پرچم آمریکا پشت سر شما بر افراشته است. شما که دشمن آمریکا بودید چی شد که الان تا خرخره زیر چتر آمریکا رفته اید و به آمریکایی ها دخیل بسته اید .

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32228