• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
ژنرال‌های چهار ستاره آمریکایی چگونه پشت تریبون «مجاهدین» ظاهر می‌شوند

شام «محکمی»

  • کد خبر : 32227
  • 30 نوامبر 2021 - 12:30

فرقه تروریستی رجوی از گذشته رابط هایی در آمریکا و اروپا دارد که برای فرقه لابی‌گری می‌کنند.

به گزارش فراق، وظیفه این افراد شناسایی و جذب سناتورهای بازنشسته و شخصیت های مختلف سیاسی به منظور بهره برداری در موقعیت های مختلف است.

یکی از این افراد «اکبر محکمی» می باشد که برادر کوچکش هم اکنون به نام احمد در داخل فرقه است. البته احتمال دارد که نام کوچکش مستعار باشد ولی شهرت وی محکمی است.

محکمی با صرف هزینه های هنگفت، نمایندگان و سناتورهای آمریکایی را به منزل بسیار مجلل خود دعوت کرده و در ابتدای کار با یک پذیرایی مفصل آن‌ها را حسابی خجالت زده می‌کند.

البته وی برای ایجاد تعادل همیشه روی افرادی از هر دو حزب معروف آمریکا سرمایه گذاری می کند تا هر کدام از این احزاب که قدرت را به دست گرفتند، بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

در ادامه، محکمی با ارائه پیشنهادات بسیار شگفت انگیز از اشخاص می‌خواهد که در حمایت از رجوی و سازمان مجاهدین اقداماتی انجام دهند، هر چه گسترده این اقدامات وسیع تر باشد قطعا مبلغ بیشتری گیر سناتور مربوطه خواهد آمد.

شخصیت هایی که تا کنون شام «محکمی» را در آمریکا خورده اند:

لیندزی گراهام، سناتور ارشد حزب جمهوری خواه، پاتریک کندی کنگریسمن از حزب دمکرات و برادر زاده جان اف کندی، لیندا چاوز کنگریسمن، از حزب جمهوری خواه، رابرت جوزف، میچل ریس، جو دانلی، تام ریچ، وزیر امنیت سابق و همین اخیرا پمپئو وزیر خارجه دولت ترامپ و بسیاری دیگر.

این افراد تعدادشان کم نیست و در این مختصر نمی گنجد، هدف فقط این بود که بدانیم وقتی ناگهان یک سناتور و یا یک ژنرال چهار ستاره پشت تریبون مجاهدین خلق ظاهر می شود و از آنان حمایتی به عمل می آورد و ناگهان هواداران اجاره ای هم ذوق زده می شوند ماجرا چگونه بوده است.

اما اینکه تا کنون این همه دلارهای آمریکایی و حمایت های بی دریغ افراد رنگارنگ از تروریسم رجوی توانسته که کاری از پیش ببرد باید گفت، قطعا خیر، علت هم یکی بیش نیست؛ خائنین به ملت و میهن هیچ جایگاهی نه تنها در میان مردم کشور خود بلکه در کل جهان نخواهند داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32227

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی