• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی و مأموریت وطن فروشی به نام «حسن نایب‌آقا»

  • کد خبر : 32197
  • 28 نوامبر 2021 - 12:34

در روزهای اخیر شاهد اخباری در خصوص تشکیل انجمنی تحت عنوان «حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی» بودیم که هدفش حمایت از ایرانیانی است که در کشور آلبانی زندگی می کنند.

به گزارش فراق، در واقع تشکیل این انجمن یک کار حقوقی و کاملا قانونی بوده و اقدامات آن کاملا منطبق با قوانین کشور آلبانی می باشد.

بدین خاطر است که بلافاصله از سوی سران فرقه تروریستی یک نگرانی عمیق نسبت به تشکیل این انجمن شکل گرفته است و تمام دستگاه های خود را بسیج چگونگی تشکیل این انجمن گذاشته اند و به دنبال این هستند که چگونه واکنش و پاسخ دهند.

طبق گزارشاتی که به دستمان رسیده هزینه های هنگفتی در نشست های شورای فرماندهی فرقه رجوی به تصویب رسیده است تا نمایندگان فرقه بتوانند با دست باز به وزارت کشور آلبانی مراجعه کرده و با نشان دادن گوشه دلارها برخی عناصر وزارت کشور را همچون گذشته به خدمت گرفته و در راستای شکست این فعالیت ها اقداماتی را انجام دهند.

در همین راستا فردی به نام حسن نائب آقا که به صورت دائم نماینده سازمان در ملاقات با عناصر وزارت کشور آلبانی است ماموریت گرفته تا سریعا اقدام به یک حرکت برای دفع و یا خنثی کردن این انجمن نمایند.

حسن نائب آقا که سابق بر این در دیدارهای رسمی با برخی عناصر سابق کشور آلبانی ظاهرا موفقیت هایی به دست آورده بود به صورت دائمی موظف به دیدارهای مخفی با معاونت های وزارت کشور آلبانی می باشد.

البته کاملا آشکار است تا قبل از تشکیل این انجمن مشکلات زیادی سر راه هیات موسس قرار گرفته است.

این مطلب را بیشتر از این زاویه خدمت شما نوشتم که باید از حیوانی که زخم خورده بیشتر نگران بود. اکنون رجوی و سران بزهکار او همانند یک حیوان وحشی و زخمی هستند که امکان هر کاری از آنان بعید نیست.

بدست آوردن قدم های مثبت و پیروزی بسیار مهم است ولی مهمتر از آن  حفظ و حراست کردن از پیروزی است. بی تردید که دشمن بیکار نخواهد نشست، ما نیز باید از پیروزی خود حفظ و حراست کنیم و مراقب باشیم که دشمن زبون از غفلت ها سوء استفاده نکند.

تبریک به فرزندان قهرمانمان که تسلیم شرایط موجود نشدند و بی مهابا و شبانه روزی تلاش کردند و به موفقیت‌های بسا مهمتری رسیدند.

گزاش از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32197

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد