• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
جداشدگان از چنگال فرقه رجوی در آلبانی، تحت حمایت انجمن ایرانیان قرار می‌گیرند

ریزش نیرو در فرقه رجوی و نابودی کامل نزدیک است

  • کد خبر : 32187
  • 27 نوامبر 2021 - 13:31

اخیرا با خبر شدیم به همت و تلاش جداشدگان در آلبانی یک تشکل رسمی به صورت قانونی با عنوان انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی، ثبت و آغاز به کار کرده است.

به گزارش فراق، با تشکیل این انجمن، دیگر اعضای جدا شده دغدغه ای نداشته و از توطئه های فرقه رجوی در امان خواهند بود.

با برخورداری از حمایت های این انجمن، جداشدگان می توانند هویت خود را مجدد به دست آورده و با صدور کارت شهروندی از حقوق اجتماعی نظیر اشتغال، ازدواج و دیگر امکانات رفاهی بهره مند باشند.

 سران فرقه رجوی که نهایت تلاش خود را کرده بودند تا مانع تشکیل این تشکل قانونی شوند، مذبوحانه عقب نشینی کرده و نتوانستند بیش از این سنگ اندازی کنند.

قطعا با تشکیل این انجمن حمایتی، توطئه سران فرقه رجوی خنثی و در آینده خیلی نزدیک شاهد ریزش اعضای دربند فرقه می شویم چون سایر اعضای دربند می دانند اگر خود را از چنگال فرقه کثیف رجوی رها کنند در بیرون از فرقه تشکلی وجود دارد که از آنان حمایت کند. یکی از اهداف و رسالت این تشکل قانونی حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی و برخورداری از امتیازات و حقوق شهروندی است و از این به بعد جدا شدگان می توانند مثل هر شهروند آلبانی از امتیازات و حقوق شهروندی استفاده کنند، به صورت کاملا قانونی به حرفه ای اشتغال داشته باشند، از حقوق مزایای قانونی برخوردار باشند، تشکیل خانواده دهند و … .

نکته حائز اهمیت اینکه فرقه رجوی در صدد است که این اخبار به گوش اعضای در بند فرقه نرسد چرا که اگر به هر نحوی اعضاء از  تشکیل چنین انجمنی با خبر شوند شاهد ریزش بیشتر اعضاء خواهیم بود و این امر در نهایت سران فرقه را مجبور به ترک خاک آلبانی خواهد کرد.

اخیرا به دنبال شکل گیری این تشکل قانونی، سران فرقه رجوی هم از تردد اعضاء به بهانه های مختلف جلوگیری می کنند و به شدت در هراسند چون مطمئن هستند که اگر این خبر به داخل فرقه درز پیدا کند ریزش نیرو و نابودی کامل فرقه، حتمی خواهد بود.

یادداشت از: محمدی – انجمن نجات مرکز کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32187