• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برادران «گل مریمی» نمونه‌ای از صدها کودک قربانی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 32124
  • 23 نوامبر 2021 - 13:04

یک خبرنگار مستقل خارجی توانسته است مصاحبه‌ای با امین گل مریمی، یکی از جداشدگان فرقه رجوی انجام دهد که موجب وحشت بسیار زیاد بین سران این فرقه شده است.

به گزارش فراق، امین گل مریمی در مصاحبه‌اش به شرح زندگانی پر درد و رنجش از کودکی تا بزرگی در فرقه رجوی پرداخته است.

او در این مصاحبه توضیح داده که چگونه در حالی که کودکی چند ساله بود به همراه مادر و دو برادر دیگرش به عراق و کمپ اشرف برده شد.

وی با فراز و نشیب های فراوان در کمپ نظامی بزرگ شد و پس از سال ها رنج و اسارت با اخراج فرقه به کشور آلبانی همراه با دو برادر دیگرش علیرضا و حنیف از این فرصت استفاده کرده و رهایی یافت.

رجوی ها برای لاپوشانی حقایق برملا شده در مصاحبه امین گل مریمی به دست و پا افتادند و سراسیمه یک سری برنامه های دروغین ترتیب دادند تا کودک دزدی، قاچاق انسان و آدم ربایی ها را در فرقه رجوی انکار کنند.

اسامی و مدارک مستندی از اسارت و گروگانگیری کودکانی که بسیاری از آنها حدود ۳۵ سال دراسارت فرقه بودند موجود است. شاهدین بسیاری هستند که  حاضرند در دادگاه های بی طرف حضور یابند و اظهارات امین گل مریمی را اثبات نمایند. امین، حنیف و علیرضا تنها نیستند که به این سرنوشت دردناک دچار شدند. اکثر فرزندان اعضای سازمان مجاهدین سرنوشت مشابه ای دارند و بسیاری از آنان در پروژه های مافیایی و آدم دزدی فرقه دوباره از اروپا دزدیده و قاچاقی به عراق منتقل شدند.

امین، علیرضا و حنیف گل مریمی نمونه ای از صدها شاهد و قربانیان فرقه رجوی هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32124