• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رجوی‌ها اگر عمری داشته باشند برای محاکمه به ایران بازخواهند گشت

  • کد خبر : 31921
  • 08 نوامبر 2021 - 10:26

«مجاهدین به ایران باز خواهند گشت؛ ولی برای سرنگونی» عنوان مطلبی است که در رسانه های رجوی منتشر شده است.

به گزارش فراق، عمده حرف و حدیث این مقاله نویس رجوی آن است که چرا رسانه های ایران آن قسمت از سخنان مایک پنس وزیر سابق امور خارجه ی آمریکا را که در وصف مریم رجوی گفته، سانسور کردند.

بلی، کار مجاهدینی که زمانی ترور مستشاران آمریکائی را بالاترین افتخار خود می دانستند، به جایی رسیده است که تعریف و توصیف یک مقام جنایتکار آمریکائی، از آنان را چیزی واجب تر از نان شب می دانند و اگر کسی و رسانه‌ای این توصیفات را بازتاب ندهد، مورد هتاکی قرار گرفته و از اینکه کمکی نکردند تا این حمایت جنایتکاران آمریکائی علنی شده و آنها را مفتخر گرداند، فغانشان بلند می شود.

در مطلب مورد اشاره از طرف مردم آمریکا هم مطالبی آمده است. دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به مثابه حزبی واحد با دو جناح ضد مردمی عمل می کنند و این دو حزب در خوشبینانه ترین وضع، منافع ۱۰ درصد از مردم آمریکا را نمایندگی می کنند و بنابراین هرچه نمایندگان این حزب می کنند یا می گویند، ربطی به ۹۰ درصد از مردم آمریکا ندارد و اگر هم داشته باشد، از جهات منفی قضیه است.
ضمنا خوشحالی تان از این بابت که شما گوی سبقت را در دریوزگی به دامن نظام سلطه گر آمریکائی از سلطنت طلبان ربوده اید، دور از واقعیت است و در کنار اینها جریاناتی مانند، فرشگرد = ساواکی های جدید، شورای گذار و چپ های بریده حضور دارند که سران آمریکا هنوز نتوانسته نوکری شما را بر نوکری آنها ترجیح دهد.
ضمنا می توان تخمین زد که اجرت المثل پرداخت شده شما برای مایک پنس قابل توجه تر بوده و او جزو جماعتی است که در مقابل دریافت پول حاضر به زدن هر حرف مفت و دست زدن به هر جنایت هم می باشد.

 در ادامه این مطلب نوشتند: «مجاهدین بی‌تردید به ایران بازخواهند گشت ولی برای براندازی و سرنگونی و آن روز زیاد دور نیست.»  البته می توانید این توصیه سخنگو را قبول نکنید در این صورت منتظر باشید که اگر عمری باقی باشد، در محاکم قضائی ایران حاضر شده و با این شرایط به ایران برگردید.

یادداشت از: نوید – انجمن نجات مرکز آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31921