• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
به بهانه واکنش فرقه رجوی به اظهارات «مایک پنس» در نشست واشنگتن

خانواده‌های اعضایتان بیش از مردم ایران از شما متنفرند

  • کد خبر : 31883
  • 06 نوامبر 2021 - 11:31

«طنز تاریخ آنجاست که فرقه ای تا این حد منفور که حتی خانواده های اعضای آن، بیش از بقیه مردم ایران از آن بیزارند می خواهد بگوید چون یک مقام سابق آمریکا (که در حال حاضر کاره ای نیست) در برنامه شان شرکت کرده که عضو دولت ترامپ بوده و میلیون ها آمریکایی به ترامپ رای دادند، پس آمریکایی های حامی دولت ترامپ حالا حامی فرقه تروریستی رجوی هستند.»

به گزارش فراق، صالحی، عضو انجمن نجات مرکز مازندران در یادداشتی نوشت: آخرین حرکت خیانت بار فرقه تروریستی رجوی یعنی بردن «مایک پنس» یکی از ضد ایرانی ترین اعضای دولت ترامپ یعنی دولتی که یکی از عوامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم ایران می باشد، به مراسم فرقه و اثبات هزار باره این حقیقت که رجوی ها در دشمنی با مردم ایران از هیچ جنایت و خباثتی فروگذار نخواهند کرد، جز بی آبرویی و نفرت بیش از پیشِ همه ایرانیان از رجوی ها، برای شان چیز دیگری نداشت.

این نفرت عمومی آنقدر وسیع بود که رجوی ها را وادار به موضع گیری نمود. آنها تحت پوش «سخنگوی مجاهدین» به صحنه آمده و پیام دادند.

سخنگوی فرقه در این پیام نالید که منفعت حکومت ایران در برابر سخنرانی مایک پنس سکوت بود! البته مایک پنس در همان ابتدای سخنرانی خود تاکید کرده که از قول دولت آمریکا صحبت نمی‌کنم. یعنی هر حرفی که می زنم بار قانونی نداشته و باد هواست. زیرا دیگر هیچ مسئولیتی در دولت آمریکا ندارد و مثل بقیه حامیان آمریکایی فرقه عنوان «مقام سابق» را یدک می کشد.

پیام سخنگوی فرقه تروریستی رجوی نشان می دهد منفوریت رجوی ها در بین مردم ایران تا چه حد وسیع است و معلوم می کند که شرکت کنندگان در برنامه های این فرقه ی ضد ایرانی تا چه حد در بین ایرانیان بی اعتبار می شوند.
تنفر مردم ایران از این فرقه تروریستی آنچنان عقده ای در رجوی ها ایجاد کرده که سخنگوی فرقه برای معکوس نشان دادن حقیقت و اینکه بگویند حامی دارند، به استدلال های احمقانه متوسل می شود و می گوید: «مایک پنس از جانب دهها میلیون مردم آمریکا صحبت کرده است.»

طنز تاریخ آنجاست که فرقه ای تا این حد منفور که حتی خانواده های اعضای آن، بیش از بقیه مردم ایران از آن بیزارند می خواهد بگوید چون یک مقام سابق آمریکا (که در حال حاضر کاره ای نیست) در برنامه شان شرکت کرده که عضو دولت ترامپ بوده و میلیون ها تن از آمریکایی به ترامپ رای دادند، پس آمریکایی های حامی دولت ترامپ حالا حامی فرقه تروریستی رجوی هستند. البته برای رهبران کذّاب فرقه پرت افتاده ای که مریم قجر را رئیس جمهور مادام العمر ایران می خوانند، انتظاری جز این نیست که عقده منفور بودن در بین ایرانیان را با چنین استدلال های احمقانه ای تسکین بدهند.
اما حقیقت موجود در بی اعتنایی عمومی ایرانیان به شرکت مایک پنس در برنامه فرقه تروریستی رجوی در این جمله خلاصه می شود: فرقه رجوی در بین تمام ایرانیان منفور است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31883

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی