• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پدر احسان بیدی:

وزارت کشور و مقامات آلبانی مسئول حفاظت از جان پسرم هستند

  • کد خبر : 31780
  • 27 اکتبر 2021 - 10:23

پدر احسان بیدی، وزارت کشور و دیگر مقامات آلبانی را مسئول حفاظت جان پسر خود دانست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، محمد تقی بیدی در گفت و گویی با انجمن نجات مرکز البرز، ضمن ابراز نگرانی از توطئه های آینده فرقه علیه فرزندش، وزارت کشور و دیگر مقامات این کشور را مسئول حفاظت از جان پسر خود دانست.

وی وزیر کشور آلبانی را به عنوان بالاترین مقام این کشور مخاطب قرار داد و خواستار این شد تا به وی اجازه دیدار با فرزندش در کشور آلبانی و یا کشوری ثالث بدهند که بتواند فرزندش را بار دیگر در آغوش بکشد.

پدر احسان بیدی همچنین از زحمات مسئولین انجمن نجات البرز و دیگر دست اندرکاران در داخل و خارج از کشور که تلاش نمودند حکم آزادی فرزندش پس از یکسال صادر گردد تشکر کرد و ابراز خوشحالی نمود.

احسان بیدی پس از سالها اسارت در فرقه رجوی و کمپ لیبرتی موفق به فرار از تشکیلات فرقه شد. وی در سال ۲۰۱۳ میلادی موفق به اخذ پناهندگی و مجوز اقامت ۱۰ ساله در کشور آلبانی گردید و پس از سالها اسارت، آزادانه در حال زندگی عادی و آموزش های خود بود. اما از آنجایی که برای فرقه تروریستی رجوی حضور یک جداشده به عنوان شهروند موقت آلبانیایی خطری جدی برای فرقه محسوب می شد همواره در تلاش برای بیرون راندن و مرگ احسان بیدی بودند. بیدی سال گذشته برای دومین بار با دلایل واهی و بدون حکم بازداشت شد که خوشبختانه پس از فعالیت های حقوقی و فشارهای بین المللی، وزارت کشور آلبانی مجبور به صدور حکم آزادی او گشت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31780

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم