• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تیم سایبری رجوی افشاگری جداشده‌ها را تاب نمی‌آورد

  • کد خبر : 31779
  • 27 اکتبر 2021 - 10:23

بخشعلی علیزاده، عضو جداشده از فرقه رجوی با انتشار یادداشتی نوشت: در طول هفته گذشته بنده چند پست در خصوص افشاگری از فرقه رجوی در صفحه خصوصی خودم منتشر کردم که مزدوران فرقه آن را تاب نیاوردند.

بلافاصله پس از انتشار پست ها، ضمن تهدید توسط تیم سایبری رجوی، صفحه بنده توسط فیس بوک مسدود و محدود گردید. مسدود کردن صفحه من در فیس بوک که یک افشاگری حقیقی منتشر نموده بود کاری بسیار پست و مغایر با مبانی اصول آزادی بیان و اندیشه می‌باشد. 

در همین رابطه چند خط برای مسئولین فیس بوک نوشتم تا اعتراض خودم را به آنان برسانم، لطفا توجه کنید: «با سلام به مسئولین محترم فیس بوک، من فکر می کنم شما با ایجاد محدودیت و مسدود کردن صفحه بنده دمکراسی مورد نظر خودتان را زیر سوال برده اید و در عین حال اصل آزادی های بیان و اندیشه را به چالش کشیده اید. آیا مطمئن هستید که در حال دفاع از دمکراسی و ارزش های انسانی گام بر می‌دارید؟ این خیلی شرم آور است که شما در زمانی که مدعی حقوق بشر و آزادی های بیان و اندیشه هستید مرا به خاطر مطالبم که هیچ خطر جانی و تروریستی محسوب نمی گردد مسدود کرده اید. لطفا به این بی عدالتی پایان داده و صفحه شخصی مرا آزاد کنید. با احترام و تشکر.»

قدرت های استکباری دنیا مدام در حال نقض فاحش حقوق بشر به خصوص ملت های مظلوم خاورمیانه هستند ولی همین فیس بوک جرات بیان نظری علیه آنان را ندارد اما به محض اینکه یک شهروند عادی علیه ظلم و ستم، عقاید خودش را از طریق همین رسانه ها ابراز می دارد در عرض چند دقیقه تمام حساب های افراد مسدود می شود.

این شیوه برخورد با افرادی که حساب شخصی در فیس بوک دارند بدترین حالت ممکن در دفاع از آزادی های بیان و اندیشه است؛ چیزی که خودشان به طور روزانه علیه برخی کشورها حرافی می کنند، مثلا فلان کشور مانع فعالیت خبرنگاران می شود، یا فلان کشور مانع اعتراضات مسالمت آمیز می گردد، یا فلان کشور فعالین حقوق بشر را دستگیر می کند و یا فلان کشور نقض دمکراسی کرده و مانع از آزادی بیان می شود… به قول ما قسم حضرت عباس را باید باور کرد و یا دُم خروس را؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31779