• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«احسان بیدی» با ایستادگی ثابت کرد انتهای مسیر پیروزی است / آزادی، منتظر اعضای گرفتار در فرقه رجوی

  • کد خبر : 31740
  • 21 اکتبر 2021 - 12:05

بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از بازداشت غیر قانونی احسان بیدی، یک عضو جداشده از فرقه رجوی، وی روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه از زندان آزاد شد و نزد دوستان خود در تیرانا بازگشت.

به گزارش فراق، احسان بیدی از همان ابتدای زمان انتقال فرقه به کشور آلبانی در سال ۲۰۱۵ توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در آن کشور مستقر شد.

البته بیدی در کشور عراق از فرقه اعلام جدایی کرده بود و نزد کمیساریا  نگهداری می شد تا تعیین تکلیف گردد.

بعد از آن زمان، شاهد بودیم که هر روز عناصر فرقه رجوی تلاش می کنند با هر حیله ای این بنده خدا را از کشور آلبانی اخراج کنند و در این خصوص از هر امکانی که می توانستند استفاده می کردند.

علت این همه فعالیت های هیستریک رجوی و سایر رهبران این فرقه خطرناک علیه احسان بیدی این بود که حضور وی به سایر افراد در فرقه رجوی این انگیزه و پیام را می داد که می شود آزاد بود و آزاد زندگی کرد.

بی تردید این پیام بسیار خطرناکی برای داخل تشکیلات رجوی از سوی بیدی محسوب می شد، آن هم در زمانی که سران فرقه رجوی عکس این پیام را به داخل تشکیلات القاء نموده و می گفتند که نمی شود بدون ایدئولوژی و تشکیلات و ضوابط رجوی در دنیای بیرون زندگی کرد؛ همگان موظف هستند که تا آخرین نفس بنده، برده و مُرید  رجوی باقی بمانند.

اما حضور بیدی همواره نقض کننده این حرف ها و تمایلات ضد انسانی رجوی بود. دقیقا به همین خاطر بود که تلاش های بسیاری صورت گرفت تا وی از صحنه آلبانی حذف شود.

از آنجا که فرقه رجوی هر جایی که به بن بست بخورد مسائلش را با خرج کردن پول های دریافتی از سعودی ها و صهیونیست ها حل می کند، برخی عناصر فاسد پلیس و وزارت کشور آلبانی را خریدند تا بتوانند به اهداف ضد انسانیشان برسند. در همین راستا بود که هر از گاهی مامورین پلیس آلبانی ، شب، نصف شب و یا صبح زود به درب خانه آقای بیدی مراجعه کرده و او را با خود به اداره پلیس می بردند.

 هر بار او را به بهانه های واهی مدتی زندانی کرده و سپس آزاد می کردند. حتی بعضی اوقات او را به شهر دیگری تبعید کرده و در یک مکانی بازداشت خانگی و یا در یک اردوگاه بسته و حفاظت شده توسط پلیس نگهداری می کردند.

هدف خسته کردن بیدی بود تا وی از کشور آلبانی خارج شده و به هر جایی که می خواهد برود ولی بیدی از آن بیدها نبود که به هر بادی بلرزد و تسلیم شرایط به وجود آمده شود.

در آخرین توطئه ای که علیه او تدارک دیده شده بود قصد داشتند او را در یکی از مرزهای کشورهای همسایه رها کرده و به نوعی اخراج غیرقانونی نمایند. حتی وضعیت آن قدر خطرناک شده بود که گویا قصد داشتند بیدی را در نقطه صفر مرزی به قتل برسانند و همانجا کار را تمام کنند اما باهوشیاری دوستان بیدی در تیرانا و سایر جداشدگان و به خصوص تلاش های خانواده اش و شکایت های متعدد به مراجع قانونی و جهانی نتوانستند سر ایشان را زیر خاک نماید. اما دوباره او را به یک اردوگاه تبعید کرده و هر گونه تحرک ایشان را محدود نمودند تا جایی که او حق خروج از اردوگاه (زندان) را به هیچ وجه نداشت.  باز هدف از این همه توطئه ها عاصی نمودن بیدی بود تا خودش درخواست خروج از آلبانی را بدهد.

اما هیهات منا الذله که بیدی قصد تسلیم شدن و کوتاه آمدن از حق و حقوق مسلم خود را نداشت.

سرانجام بعد از گذشت حدود یک سال ونیم از بازداشت اجباری و غیر قانونی، بیدی روز دوشنبه مصادف با ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ از اردوگاهی که در آن به اجبار زندانی شده بود آزاد شد و به نزد دوستان خود در تیرانا بازگشت. برای وی یک مراسم  استقبال گرم در نظر گرفته شده بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هر جا ایستادگی باشد قطعا در انتهای مسیر پیروزی منتظر ما است. پیام این ایستادگی به همه و به ویژه کسانی که به جهت توطئه های رجوی زیر فشار و تهدید قرار می گیرند بی تردید پیروزی است.

پیامش به افراد داخل تشکیلات هم این است که نترسید و عزم جزم کرده و همت خود را به کار گیرید، آزادی و رهایی منتظر شماست.

جز خود شما کسی نمی تواند سند آزادی شما را صادر کند، منتظر یک صبح طلایی نباشید تا فرشته رهایی از راه برسد و شما را از اسارتگاه های رجوی نجات دهد فقط خودتان می توانید به خودتان کمک کنید بقیه عوامل محرک هستند و مشوق.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31740

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی