• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیام تبریک مریم سنجابی به مناسبت آزادی «احسان بیدی» / ما جداشدگان تا توان داریم به افشای جنایات رجوی خواهیم پرداخت

  • کد خبر : 31731
  • 20 اکتبر 2021 - 12:42

مریم سنجابی، عضو جداشده از فرقه رجوی با انتشار پیامی، آزادی احسان بیدی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در پیام مریم سنجابی آمده است: احسان بیدی به همت مقاومت همه جانبه، بی گناهی خویش و هم چنین با کمک و تلاش سایر جداشدگان مستقر در آلبانی آزاد شد.

به سهم خودم آزادی و نجات چند باره ایشان را به خانواده ها و سایر جداشدگان قهرمان و تلاشگر مستقر در آلبانی تبریک می گویم.

احسان بیدی به خاطر کینه توزی های عمیق و سبعیت بدون وصف رجوی ملعون کثیف دو دوره طولانی زندانی در کشور آلبانی را تحمل کرد.

کینه ورزی و جنگ فرقه منحرف رجوی که مدعی آزادی و برابری است با یک فرد بی گناه و بی پناه که در این دنیا تنها و بی‌کس است و گناهش فقط جدایی  از فرقه کثیف رجوی بود شگفت آور و بی حد حصر است.

این هم نمونه دیگری از خیانت و جنایت رجوی خائن است که همگان دیدند چگونه با تک تک افراد خود هم  در می افتد؛ گاه اگر می تواند آنها را در درون فرقه به قتل می رساند و سر به نیست می کند یا با رعب و وحشت صدای معترضین را خفه می کند.

من شاهدی هستم که دیدم چگونه به دستور رجوی نامرد و رذل تمام مدارک پناهندگی، رسمی و خانوادگی همه افراد را از بین می بردند تا اگر فرار می کنند یا جدا می شوند مدرکی دال بر هویت خویش نداشته باشند. همه اموال و ارث و میراث افراد را بالا می کشیدند و به هر وسیله ای شده سعی می کردند اعضا را در دام خویش نگاه دارند.

حالا هم که نمی تواند همه را بترساند و فریب دهد همانطور که دهها تن  گریزان شدند و فرار کردند شروع به انتقام کشی از تک تک آنان می نماید و بصورت ابلهانه ای صدها جدا شده را نفوذی ایران می نامد. جنایات این موجود کثیف، ننگ ابدی است که تمام شدنی نیستو

بازهم اعلام می کنم  ما جدا شدگان از تهدید و ارعاب و خزعبلات این مردک ترسو و رذل نمی ترسیم و تا توان داریم به افشای خیانت و جنایات آنان خواهیم پرداخت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31731

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی