• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
صدمات و خسارات واردشده توسط رجوی ملعون با هیچ مبلغی قابل جبران نیست

رجوی جنایتکار باید زجرکش شود

  • کد خبر : 31724
  • 20 اکتبر 2021 - 12:14

هفته گذشته خبر صدور حکم دادگاه  برخی از جدا شدگان علیه رجوی ملعون منتشر شد.

به گزارش فراق، در این خبر اعلام شد فرقه رجوی مبلغی بابت خسارت و آسیب های وارده به جدا شدگان شکایت کننده محکوم شده است.

با شنیدن این خبر به یاد بسیاری از دردها و رنج هایی افتادم که رجوی دجال و ملعون در طی این سالیان بر خانواده های مظلوم و افراد گروگان گرفته روا داشته است.

به راستی درد رنج و خسارت های وارده به جدا شدگان و اعضای دربند موضوعی نیست که تنها با پول جبران شود.

صدمات و ضایعات، شکنجه ها و دردهایی که طی این سالیان رجوی خائن  شهوت ران و از خدا بی خیر بر افرادش وارد کرده  موضوع ساده ای  نیست که با پرداخت مقداری پول حل و فصل شود و هرگز قابل جبران نیست.

افرادی را که به کشتن داده و به قتل رسانده خانواده هایی را که دربه در و زنانی را که سیاه بخت کرده آیا با  دادن مقداری پول قابل درمان است؟

دنیا باید بداند، خسارت گرفتن و جریمه این فرقه از خدابی خبر و شخص رجوی دجال خوب است ولی صرفا فقط می تواند مرهم کوچکی بر دردهای جداشدگان باشد.

 قتل و ترور ۱۷ هزار  شهروند ایرانی، قربانی کردن هزاران عضو، دربه در کردن صدها خانواده، از هم پاشیدن بیش  از هزار خانواده  اعضای خودش، تشکیل حرمسرا، باند بازی و ساختن قصرهای عیش و عشرتکده در ساحل رود فرات عراق، برپا ساختن قصر پارسیان با پول نفت مردم عراق، دوستی و همپالکی با صدام حسین، دادن گرای شهرهای ایران برای بمباران مردم بی گناه، جاسوسی و شنود ارتش در زمان جنگ به نفع دشمن، سربه نیست کردن و قتل افراد ناراضی، زندانی و شکنجه  اعضای خودش، همان که تنها تنی چند از آنان به شکایت برخاستند و پس از سال ها همچنان زخم ها و تازیانه های فرقه بر تن آنان باقی مانده، اجبار به سکوت جدا  شدگان، پاپوش سازی برای افراد جدا شده، دزدی اموال اعضا و خانواده هایشان، ترور و انفجار و جنگ…این ها دردها و زخم هایی نیستند که با  گرفتن اندکی پول و خسارت جبران شود.

رجوی جنایت کار شهوتران، پست و فرومایه باید که تا روزی که زنده است، همچنان که در سوراخی خزیده است بتمرگد و زجرکش شود.

این مردک ملعون بدسرشت بد ذات، این مردک هوسران کوتوله،  لحظه به لحظه باید تاوان جنایت هایش را پس بدهد.

بدون شک هیچ کدام از جدا شدگان، هیچ کدام از خانواده های دردمند و تاریخ ایران از او نخواهند گذشت و تا به ابد نفرین و ناله آنان بدرقه راه فرقه کثیف و شخص رجوی خواهد بود.

 این همان چوب بی صدای خداست که آن بدبخت فرومایه را مجبور کرده است علی رغم اینکه  به زعم خویش فکر می کنند صدها کیلومتر دور تر از ایران هستند، ولی لحظه ای ترس انتقام جدا شدگان و خانواده ها و حتی ارباب هایشان آرام و قرار برایش نگذاشته و بعد از ۲۰ سال هنوز جرأت نمی کند از لانه سگی اش بیرون بیاید.

رجوی ملعون باید تا روز آخری که خدا برای تقاص پس دادن گذاشته است نفس بکشد در سوراخ موش و به مانند سگی کثیف و زخمی بماند و روز به روز تقاص جنایت هایش را پس بدهد.

یادداشت از: مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31724

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی