• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دوست شغال مریم رجوی که بود؟

  • کد خبر : 31668
  • 18 اکتبر 2021 - 10:29

«دیوید امس» نماینده مجلس انگلیس که روز جمعه به ضرب چاقو به قتل رسید یک از حامیان سینه چاک مریم رجوی بود که به این مزدوری اش، افتخار هم می‌کرد.

به گزارش فراق، تاریخ را مرور می کنیم؛ هنوز جراحت ناشی از حمله وحشیانه مزدوران رجوی به بانوی محترم ایرانی که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران در شعبه اخذ رای بیرمنگهام حاضر و مورد ضرب و شتم قرار گرفت التیام نیافته است. مزدوران بی‌وجدان رجوی خرداد ماه گذشته به او که بنا به مسائل امنیتی نامش فاش نمی‌شود به طرز وحشیانه‌ای حمله و به سرش آسیب زدند.

گزارش‌ها حاکیست که این شهروند محترم ایرانی همچنان از سوی فرقه و گروه‌های معاند تهدید می‌شود.

اما فارغ از سکوت محافل حقوق بشری و تعلل نهادهای امنیتی انگلیس برای رسیدگی به این حادثه دلخراش، «امس» درست یک روز پس از انتخابات ایران، داغ نه تنها این خانواده که ملت ایران را با دفاع از تروریست‌ها تازه کرد.

او که ریاست مشترک کمیته مورد حمایت فرقه رجوی در انگلیس موسوم به «کمیته آزادی ایران» را برعهده داشت و بارها تحت لوای حمایت از دمکراسی در ایران، از اقدامات جنایتکارانه تروریست‌های منافق حمایت کرده است، جنایت آشکار تروریست‌ها در روز روشن را نادیده گرفت و گفت که مردم ایران در حمایت از رجوی انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کردند.

همان زمان سید مهدی حسینی متین کاردار سفارت ایران به کنایه گفت، چطور نماینده پارلمان انگلیس که ارتباطات دیرینه با فرقه تروریستی رجوی داشته و به او پاداش داده‌اند، دم از دمکراسی در ایران می‌زند. وی در توئیتی افزود: او (نماینده پارلمان انگلیس) عمدا ندید که در بیرمنگهام – (مزدوران) این سازمانی که او آن را طرفدار دموکراسی می‌نامد، به طرز وحشیانه‌ای خانمی که قصد داشت رای خود را به صندوق اخذ رای در بیرمنگهام بریزد، مورد تعرض قرار داده و زخمی کردند.

امس هرگز حاضر به عذرخواهی از اظهاراتش در دفاع از اقدام تروریستی فرقه رجوی در بیرمنگام نشد و تا آخرین لحظه به حمایت از آن‌ها ادامه داد. حالا مرگ او به شیوه‌ای مشابه که به تعبیر پلیس تروریستی قلمداد شده، خبر ساز شده است.

امس روز جمعه در حین شرکت در جلساتی در حوزه انتخابیه‌اش با چند ضربه چاقو کشته شد. ضارب چند ضربه به امس می‌زند و به گفته شاهدان همانجا منتظر می‌ماند تا پلیس او را دستگیر کند.

این نهاد امنیتی بعد از دستگیری یک مرد ۲۵ ساله که گفته می‌شود دارای تبار سومالیایی است به دنبال مظنون دیگری نیست. پلیس معتقد است ضارب به تنهایی عمل کرده است اما تحقیقات درباره شرایط منجر به حمله ادامه دارد.

امس در طول سه دهه گذشته خود را قهرمان دفاع از دمکراسی برای ایران معرفی کرده و از هیچ تلاش در راستای لاپوشانی از جنایات تروریست‌های منافق فروگذار نبود. او که بارها با سرکرده فرقه، «مریم رجوی» دیدار و با قرار دادن نام این گروه در فهرست تحریم‌های انگلیس در سال ۲۰۰۷ مخالفت کرده بود، در جلسات مختلف پارلمانی خواستار اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه علیه جمهوری اسلامی ایران بود. نامبرده یک ماه پیش در اظهارنظری یکی از افتخارات کاری خود را دفاع از فرقه رجوی خوانده بود.

به نوشته ایرنا، امس یکی از پایه ثابت‌های اجلاس سالانه فرقه رجوی بود و طبق اسناد ثبت شده در تارنمای پارلمان انگلیس تحت عناوین مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم از منافقین پاداش و دستخوش دریافت می‌کرد.

نامبرده طبق اسناد موجود نزد دفتر منافع اقتصادی اعضای پارلمان انگلیس، در سال ۲۰۱۹ برای سخنرانی در اجلاس گروهک منافقین در آلبانی از فردی به نام «هادی سعیدی» که محل استقرار او بر خلاف رویه‌های مرسوم ثبت نشده، علاوه بر کمک هزینه سفر و اقامت، پاداش دریافت کرده است. (اینجا را کلیک کنید.)

او در سال ۲۰۱۷ نیز برای سخنرانی در اجلاس فرقه رجوی در پاریس، از طریق موسسه‌ای در زوریخ به نام انجمن حقوق بشر و آزادی مبلغی را دریافت کرده است. (اینجا را کلیک کنید.)

واقعیت این است که همکاری دیرینه امس با فرقه رجوی آورده مالی کمی برای او نداشت. نامبرده سالانه ارقام هنگفتی را به عناوین مختلف از جمله سخنرانی و تهیه لوایح ضد ایرانی در پارلمان دریافت می‌کرد و حتی برای سخنرانی در اجلاس فرقه به آمریکا هم سفر کرد تا اعلام کند که تغییر حکومت در ایران در دسترس است.

به همین خاطر فرقه رجوی با انتشار بیانیه‌ای او را «دوست شجاع» این فرقه منفور، تروریستی و جنایتکار نامیده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31668

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد