• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

«محمد قربانی» مزدوری که در مکتب رجوی دکترا گرفت / حقوق ماهیانه ۳۰۰۰ دلاری برای مفت خوری و توهین به ورزشکاران ایران زمین

  • کد خبر : 31646
  • 17 اکتبر 2021 - 10:01

دشمنان ایران زمین معمولا گرگ‌هایی هستند در لباس میش که از پیروزی‌های جوانان این مرز و بوم به شدت دلهره دارند.

به گزارش فراق، آنها آرزو دارند که ایران در هر مسابقه یا آوردگاه بین المللی با شکست های پی در پی مواجه گردد تا زبان زهر آگین این وطن فروشان دراز شده و علیه مردم و منافع ایران سم پاشی نمایند.

یکی از این دشمنان ملت ایران، فردی به نام محمد قربانی، از مزدوران فرقه تروریستی رجوی است که خود را قهرمان اسبق کشتی آزاد ایران جا می زند.

وی متولد سوم اردیبهشت ۱۳۲۲ در تهران بوده و هم اکنون ۷۸ سال سن دارد.

محمد قربانی در مکتب کثیف رجوی دکترا گرفته و با دریافت چند هزار دلار حقوق ثابت ماهیانه، دستمزد مفت خوری و خیانت های خود را می گیرد.

قربانی به جهت وابستگی به گروهک نفاق و فرقه ملعون رجوی همواره تلاش کرده است که پیروزهای تیم ملی ایران را زیر سوال برده و صحنه را بر عکس جلوه دهد یعنی که پیروزی قهرمانان نام آور ایران زمین را نوعی شکست جلوه نماید.

شاید که تقصیر این فرد نباشد زیرا هر کسی که تنش به تن فرقه رجوی و به طور خاص شخص مسعود رجوی بخورد بیشتر از این نمی شود. رهبران این فرقه تروریستی دستشان به خون جوانان این ملت آلوده است و هم اکنون این گونه افرادی که مدعی هستند روزگاری از ورزشکاران ایرانی بودند نیز با دشمن ترین دشمنان مردم ایران هم پیاله شده اند؛ در راس همه آنها اسرائیل، آمریکا و عربستان را می توان نام برد.

محمد قهرمانی که خود را صاحب مدرک دکترا هم می داند در هر سربزنگایی به دستور مریم رجوی به صحنه آمده و زبان زهر آگین خود را به کار می برد تا نقش یک اپوزسیون سیاسی و ورزشی را به خود بگیرد. فقط به جهت اینکه شخص مسعود رجوی و مریم رجوی از او استقبال کرده و خوششان بیاید؛ خوش خدمتی مشمئز کننده و چِندِش آور.

وی سال های زیادی است که به دستور مسعود رجوی در مجلس گرگ های دریده به نام مجلس شورای ملی ثبت نام کرده و اقدام به خیمه شب بازی می کند. او مدعی است که روزگاری از اجزای کشور ایران بوده غافل از اینکه هر کسی که به این آب و خاک خیانت کرد دیگر هیچ تعلقی به آن مرز و بوم ندارد و تمام تعلقات سابق وی نیز بر باد می رود.

محمد قربانی هم اکنون در اتاق فکر مسعود رجوی با طراحی اهداف ضد ایرانی، نقش ایفا می نماید و هیچ گاه از دشمنی و عناد خود علیه قهرمانان ایران زمین دست بر نداشته است. این خیانتکاران همیشه و در همه حال تلاش کرده اند که پشت مردم ایران را به زمین بزنند ولی خوشبختانه و به خواست و تقدیر الهی در این اهداف خود کم آورده و نتوانسته اند که نقشه های شوم و شیطانی خود و دشمنان مردم ایران زمین را عملی نمایند. مدال هایی که توسط کشتی گیران آزادکار و فرنگی‌کاران ایران زمین کسب گردید در سینه تاریخ این میهن بر جای خواهد ماند. حرف مشترک این قهرمانان یکی بیشتر نبود، خواست قلبی آنان شادی مردم ایران بود و بس.

سعید محمدپور – فراق

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31646