• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

توطئه کثیف مزدوران فرقه تروریستی رجوی علیه پدر و مادر «حسن حیرانی» / پایگاه خبری «فراق» از حقوق پایمال شده این خانواده دفاع خواهد نمود + فیلم

  • کد خبر : 31597
  • 12 اکتبر 2021 - 14:41

مزدوران فرقه تروریستی رجوی در توطئه ای کثیف، از دیدار یک عضو جدا شده در آلبانی با پدر و مادر چشم انتظارش جلوگیری کردند.
حسن حیرانی عصر امروز در این رابطه به خبرنگار فراق گفت: پس از سه ماه دوندگی و هماهنگی با دولت آلبانی توانسته بودم مقدمات حضور پدر و مادرم را در آلبانی فراهم کنم که مزدوران فرقه ضد خانواده رجوی از این موضوع آگاه شده و در مورد دیدار ما کارشکنی کردند.
وی افزود: رجوی ها چند روز پیش نامه ای به وزارت کشور و اداره امنیت آلبانی برده و مدعی شده بودند طبق اخباری که به دستشان رسیده، محمدعلی حیرانی و فاطمه حسینی، پدر و مادر من دو عضو تروریستی هستند که می خواهند برای عملیات خرابکاری به داخل خاک آلبانی بیایند.
حیرانی با اشاره به اینکه اداره امنیت آلبانی بلافاصله از این موضوع احساس ترس نموده و ویزای این دو نفر را مسدود کرده است، گفت: تمام این ادعاها دروغ و اراجیف کثیف منافقین است که سیستم امنیتی را بترساند و مانع از دیدار خانوادگی من با پدر و مادرم شوند.
این عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی گفت: من به نهادهای دولتی و امنیتی آلبانی گفتم که پدر و مادر من در سن ۷۰ و ۶۰ سالگی هستند و هر دو عمل قلب داشتند؛ حضور آنها چه خطری می تواند برای امنیت آلبانی به همراه داشته باشد که متاسفانه فایده‌ای نداشت.
فرقه کثیف رجوی از هیچ گروه یا شخصی به اندازه خانواده وحشت ندارد و وجود آن ها را در هر مکانی، ضربه ای بزرگ به تار و پود پوسیده خود می داند.
پایگاه خبری-تحلیلی فراق از طرف خانواده های چشم انتظار خود را ملزم به پیگیری رسانه ای این موضوع دانسته و از حقوق پایمال شده این خانواده توسط مزدوران پیشانی سیاه رجوی، دفاع خواهد نمود.

بخشی از پیام ویدیویی مادر رنج دیده حسن حیرانی را که پیش از این خطاب به نخست وزیر آلبانی ارسال کرده بود در زیر می بینید. در این پیام مشاهده می شود که چگونه این مادر چشم انتظار با جملات احترام آمیز حتی به دیدار یک روزه با فرزندش نیز در کشور آلبانی راضی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31597