• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کارشناس اداره مهاجرت آلبانی در گفت و گو با فراق خبر داد

صدور کارت شهروندی به تمام اتباع خارجی مستقر در آلبانی تا یک ماه آینده

  • کد خبر : 31589
  • 12 اکتبر 2021 - 12:23

صدور کارت شهروندی به تمام اتباع خارجی مستقر در آلبانی تا یک ماه دیگر به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی فراق در آلبانی، کارشناس اداره مهاجرت آلبانی با اعلام این خبر اظهار داشت: کلیه پرسنل مربوط به صدور کارت آی دی کارت شهروندی در اداره مهاجرت آلبانی مستقر شده و اقدام به صدور کارت به اتباع خارجی می‌نمایند.

وی که نخواست نامش افشا شود، گفت: فرقه رجوی به شدت دنبال سنگ اندازی روی این اقدام بود و وقتی دید هیچ کاری نمی تواند انجام دهد اعلام کرد که ما نمی توانیم مبلغ صدور کارت بیومتریک را بپردازیم در حالی که این کارت تنها ۱۰یورو هزینه دارد.

این کارشناس ادامه داد: سران فرقه رجوی با این ترفند می خواهند تا جایی که امکان دارد صدور کارت شهروندی برای ایرانیان حاضر در آلبانی را به تعویق بیاندازند اما باید تا یک ماه آینده، کارت شهروندی برای آن ها هم صادر شود.

او با اشاره به این موضوع که به جهت سنگ اندازی فرقه فعلا باید جداشده ها هم برای صدور کارت شهروندی منتظر تعیین تکلیف اعضای حاضر در مقر فرقه باشند، تصریح کرد: از نظر دولت آلبانی، پرونده جداشده ها ذیل موارد فرقه رجوی محسوب می شود و چون تعداد افراد داخل زیاد می باشد این کار با کمی وقفه مواجه شده است.

این کارشناس در پایان با تاکید به این موضوع که صدور کارت شهروندی برای تمام اتباع خارجی در این کشور حتمی است، گفت: صدور کارت شهروندی طبق توافق دولت آلبانی با اتحادیه اروپا می باشد و هیچ فرد خارجی در این کشور نمی تواند استثنا از این قضیه بوده و کارت بیومتریک نداشته باشد. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31589