• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: پدر و مادرم از چشم انتظاری کمرشان خمیده شده است

  • کد خبر : 31570
  • 11 اکتبر 2021 - 12:40

حسین ثابت رستمی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به سران این فرقه جنایتکار نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه برادر محمد مهدی ثابت رسمی از اعضای انجمن نجات مرکز مازندران آمده است:

برادرم نزدیک به چهل سال است که در مناسبات شما حضور دارد. پدر و مادر پیرم بسیار نگران وضعیت فرزند شان می باشند. اگر شما دم از آزادی و حقوق بشر و خانواده می زنید چرا مانع دیدار و یا یک تماس تلفنی برادرم با خانواده می شوید؟ مگر خودتان را مدافع همه چیز نمی دانید چرا این گونه برخورد می کنید؟ من چندین بار به اشرف و لیبرتی برای دیدار با برادرم رفتم ولی هر بار با توهین ها و ناسزا گفتن ها و زدن سنگ توسط نیروهای فرقه که به دستور شما سران فرقه انجام می گرفت مواجه شدم .

مگر شما همیشه در حرف هایتان عنوان نمی کنید که خانواده اعضای ما در داخل کشور هوادار ما هستند. آیا این گونه می خواهید با دروغ و فریبکاری اعضای خود را در مناسبات نگهدارید؟ چرا به برادرم محمد مهدی اجازه یک تماس تلفنی نمی دهید تا پدر و مادرش خوشحال شوند؟ آنان سالیان است که با هر صدای تلفن فکر می کنند فرزندشان زنگ زده است و این کار یک شکنجه مستمر برای خانواده است.

چرا برادرم در مناسبات تان قدرت انتخاب ندارد؟ چرا نمی تواند آزادانه با خانواده اش تماس بگیرد و حرف بزند؟ چرا شما سران فرقه رجوی جواب درخواست های ما خانواده ها را نمی دهید و فکر می کنید با سکوت کردن مشکلی از شما حل خواهد شد؟

پدر و مادرم از چشم انتظاری کمرشان خمیده شده و در بستر بیماری هستند اگر ذره ای معرفت داشتید این گونه با خانواده اعضای خود برخورد نمی کردید؟ سران فرقه رجوی باید بدانند که در بالای سر خدایی هست و جواب شما را می دهد و اکنون می توان فهمید که از کجا به کجا رسیدید و در کشور دور افتاده زندانی شده و راه نفس کشیدن هم ندارید و دلتان را به سناتورهای جنگ طلب و مفت خور غربی و شیوخ مرتجع عربی خوش کردید. به همین خاطر است که اکنون سرکرده فرقه از ترس جرات ندارد خودش را نشان بدهد .در هر صورت رجوی ها باید بدانند که من به همراه خانواده ام هیچ وقت برادرمان را فراموش نمی کنیم تا روزی که بتوانیم وی را از مناسبات جهنمی تان آزاد کنیم، ادامه خواهیم داد.

مخاطب این مطلب سران فرقه هستند و امیدوارم جرات جواب دادن هم داشته باشند چون بسیار ایدئولوژی شان پوسیده و تهی می باشد و فکر می کنند تماس یکی از اعضاء با خانواده تمام تشکیلات شان را به لرزه در می آورد و این همان واقعیتی است که رجوی ها از آن ترس و واهمه دارند .در پایان به برادرم محمد مهدی ثابت رستمی عنوان می کنم که هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد چون سران فرقه رجوی نمی توانند عاطفه و محبت بین ما را از بین ببرند. برادر خوبم همیشه به یاد تو و دیدار با تو هستم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31570