• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

روایت «مهدی سلیمانی» از نحوه اسارت خود در فرقه رجوی / سرلوحه «مجاهدین» دروغ و بی صداقتی است

  • کد خبر : 31477
  • 02 اکتبر 2021 - 11:17

مهدی سلیمانی، عضو جداشده از فرقه جنایتکار رجوی، نحوه اسارت خود در این فرقه را روایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، داستان اسارت و نجات مهدی سلیمانی، متولد ۱۳۵۹ از همدان را در ادامه می خوانید:

من در همدان مشغول کار خیاطی بودم. دوستم امیر برای کار به ترکیه رفته بود. بعد از مدتی برگشت و من هم چند ماهی بود تازه سربازی را تمام کرده بودم. او به من گفت یک شرکت در ترکیه است برویم آنجا کار کنیم. بعد از انجام کارهای قانونی ما به ترکیه رفتیم.

در ترکیه امیر رفت که با صاحب کار صحبت کند و وقتی برگشت گفت کار ما در عراق است، دو سال باید آنجا باشیم و ماهی ۴۰۰ صد دلار می دهند. من اعتماد کردم. در همان ترکیه یکی از نفرات سازمان کارهای اعزام ما را درست کرد، بدون این که بدانیم چه بلایی سر ما دارد می آید.

بعد از اعزام به عراق در محلی ما را تحویل دو نفر که مسلح بودند، دادند و ما را به پایگاه طباطبایی در بغداد بردند. نزدیک به ۲۰ روز آنجا بودیم و بعد ما را به اشرف بردند که دیگر نه راه پس داشتیم نه راه پیش.

بعد از مدتی فهمیدم که من چه اشتباه و چه فریب بزرگی خورده ام. نزدیک به ۱۲ سال در سازمانی بودم که خودشان می گفتند سرلوحه آن فدا و صداقت است اما باید گفت سرلوحه این سازمان دروغ و بی صداقتی است.

بعد از سرنگونی صدام تصمیم به خروج از سازمان گرفتم و نزدیک به هشت سال است که از سازمان جدا شده و زندگی خودم را دارم و می خواهم از این پس آزاد زندگی کنم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31477