• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«جمشید پیمان» کفتر باز سیاسی

  • کد خبر : 31444
  • 30 سپتامبر 2021 - 7:56

سایت های وابسته به فرقۀ رجوی که به هزینۀ این فرقه از منبع لایزال سرمایه گذاری‌ها با دلارهای نفتی صدام حسین اداره می شوند، هر چند وقت یک بار دست نوشته ای به نام یک مزدور دوره گرد گمنام به نام جمشید پیمان را منتشر می کنند که البته من شک دارم که نویسندۀ این اراجیف خود این مردک باشد البته فراموش هم نباید کرد که وقتی مسئلۀ پول در میان باشد هواداران و اطرافیان اندک این فرقه همه چیز خودشان از جمله شرف و حیثیت و انسانیتشان را هم چون رهبر فراریشان می فروشند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، غفور فتاحیان، یک جداشده قدیمی از فرقه رجوی درباره این مزدور دوره گرد نوشت: این کلاش سیاسی جمشید پیمان در یک دست نوشته از رجوی تعریف و تمجید می کند و شعارهای سرنگونی را که قبلا رهبری فراریش سر می داد نشخوار کرده و از مبارزه دم می زند.

می خواهم از این کفتر باز سیاسی بی شرف بپرسم اگر به تو مزد روزمزدیت را ندهند آیا برای رجوی یقه درانی می کنی؟ واقعا تو یک روز برای رجوی مفت کار می کنی؟

جناب جمشید پیمان! می خواهم به تو بگویم اگر جرأت و شهامت آن را داری از رهبری این فرقه یک انتقاد کوچک بکن آنوقت ببین چی به روزگارت خواهند آورد و تمام پول هایی را که در طی این سالیان به تو داده اند لیست کرده و منتشر خواهند کرد چنانکه در رابطه با بسیاری دیگر چنین کردند. البته تو جرأت و شهامت این را هم نداری چون اگر ذره ای شرف داشتی تن به این رذالت نمی دادی و این طوری خودت را لجن مال و فرقه مال نمی کردی.

برای تو و امثال تو فقط و فقط پول مطرح است و نه چیز دیگر و گر نه خودت بهتر از ما رهبری این فرقه را می شناسی و آشنایی کامل با این فرقه داری و نیازی به گفتن نیست ولی شماها چشمتان را بر روی همه چیز از جمله حقایق و مشاهداتی که ما جداشدگان از این فرقه در مورد جنایتها و سرکوب ها و زندان و شکنجه و قتل و نیز فسادهای اخلاقی و زن بازی ها توسط رجوی نوشته و گفته ایم بسته اید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31444