• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سامانه ملاقات مجازی در زندان‌های ایران راه‌اندازی شد: ننگ بر زندان‌بانان فرقه دجال رجوی

  • کد خبر : 31223
  • 11 سپتامبر 2021 - 14:04

سران فرقه دجال رجوی در حالی مدام از وضعیت نامطلوب در زندان‌های ایران گزارش می‌کنند که سامانه ملاقات مجازی با خانواده در زندان های ایران راه اندازی شده است.

به گزارش فراق، اخیرا مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده در جهت احترام به حقوق زندانیان، در زندان مرکزی اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید و این در شرایطی است که زندان بانان فرقه رجوی خانواده را دشمن درجه یک به اعضای خود معرفی نموده و هر گونه ارتباط با آنها را مرز سرخ اعلام کردند.

به نوشته ایلنا، شهباز ابراهیمی، معاون توسعه فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل در مراسم بهره برداری از سامانه ملاقات مجازی زندانیان با خانواده عنوان کرد: این طرح با همکاری کانون های خدمات الکترونیک قضایی در استان اجرا شده و به زودی با توسعه زیرساخت های لازم امکان برقراری ارتباط تصویری خانواده ها با زندانی از طریق رایانه و گوشی های هوشمند در منزل فراهم خواهد شد.

یاسر امجدی، مدیر کل زندان های استان اردبیل نیز گفت: با توجه به رویکرد نوآورانه و نگاه جدید و تحول یافته در حوزه زندانبانی و در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه در هوشمند سازی زندان ها سامانه ملاقات مجازی زندانی و خانواده زندانی در زندان مرکزی راه اندازی شد و این طرح در تمامی زندان های استان در حال عملیاتی شدن است.

وی با تاکید بر اینکه شیوه ملاقات مجازی هیچگونه هزینه ای برای مددجو و خانواده وی ندارد، اذعان کرد: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل ملاقات زندانی راه اندازی شده و هدف از آن حفظ سلامت زندانیان در ایام همه گیری کرونا با محدود کردن ملاقات های حضوری، پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه برای خانواده ها در هنگام تردد به زندان است.

اغلب اعضای اسیر در فرقه تروریستی رجوی بیش از ۳۰ سال است که اجازه تماس با خانواده خود را نداشته‌اند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31223

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی