• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حسن محمودی، تحلیلگر العربیه یا جاسوس سابق فرقه رجوی

  • کد خبر : 31092
  • 04 سپتامبر 2021 - 11:30

«حسن محمودی» عضو ستاد ضد اطلاعات فرقۀ رجوی بود که رجوی او را به عنوان مأمور به استخدام بخش فارسی سعودی العربیه در آورد.

به گزارش فراق، حسن محمودی به اصطلاح تحلیلگر بخش فارسی تلویزیون العربیه وابسته به عربستن سعودی از اعضای با سابقۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) و یکی از مسئولین بخش اطلاعات و ضد اطلاعات این فرقه است.

حسن محمودی تا قبل از سقوط صدام حسین پدر معنوی رجوی، در مقر هفتم قرارگاه اشرف مجاهدین در عراق مسئول بخش ضد اطلاعات سازمان بود. همانطور که از اسم بخشی که در آن کار می کرد مشخص است کارش در فرقۀ رجوی جاسوسی بوده است.

شاید هموطنان ندانند که مسئولیت بخش ضد اطلاعات درون فرقه رجوی چه می باشد؟ این افراد درون سازمان در وهلۀ اول چشم و گوش تشکیلات هستند و همه جا و همه کس را زیر نظر دارند، به خصوص افراد معترض و مسـأله دارکه به نوعی ستاره دار می باشند. آنها این افراد را دائم زیر نظر داشته و هر روز گزارش از وضعیت این سوژه ها به مسئولین بالاتر سازمان می دهند. بعد از سقوط صدام حسین که وضعیت عراق به هم ریخته بود، فرقۀ رجوی تمامی افراد بخش اطلاعات و ضد اطلاعات را که زیر نظر این ستاد و با اسم پوششی ستاد اجتماعی قرار داشتند، در راستای بر هم زدن وضعیت عراق و تفرقه افکنی و ایجاد دشمنی بین گروهها و احزاب و مذاهب مختلف مردم این کشور و دخالت در امور داخلی آن به کار گرفت.

از سوی دیگر مسئولین بالای ستاد ضد اطلاعات فرقۀ رجوی در خدمت ارتش آمریکا بودند بدین گونه که مبارزان عراقی به خصوص آنهایی را که از گذرگاه های ایران وارد می شدند و علیه اشغالگران کشور خودشان مبارزه می کردند شناسائی کرده و به نیروهای آمریکایی اطلاع می دادند که موجب دستگیری آنها شده و یا نیروهای آمریکای را هشیار کرده و از مرگ حتمی نجات می دادند. به این موضوع بارها افسران و فرماندهان ارتش آمریکا اشاره کرده و از سران فرقه تشکر کرده اند.

حسن محمودی تازمانی که در عراق بود در این ستاد از مسئولین آن بود و در آنجا کار می کرد. بعد از آنکه تشکیلات فرقۀ رجوی توسط آمریکا به البانی برده شد، فرقه، هر کدام از این افراد را با توجه به شرایطشان به کاری گماشت. در این راستا حسن محمودی را با سمت تحلیل گر سیاسی به استخدام بخش فارسی سعودی العربیه در حقیقت به عنوان مأمور به خدمت در آورد. نام برده هراز گاهی مقاله ای برای العربیه می نویسد که البته پوش کار این آقای جاسوس دیروز سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) و تحلیل گر سیاسی امروز این رسانۀ عربستان سعودی است.

محمد کرمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31092

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود