• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم قجر و تکرار حرفهای پوچ و بی محتوا در ویلپنت پاریس (اول، دوم و پایانی)

  • کد خبر : 3108
  • 05 جولای 2015 - 12:28

مریم قجر و تکرار حرفهای پوچ و بی محتوا در ویلپنت پاریس

(اول، دوم و پایانی)

Nejat_Defectors_3

بعد از سخنرانی مریم قجر و تکرار اراجیف سالهای گذشته تعدادی از نفرات جدا شده های استان از فرقه رجوی در دفتر انجمن حضور یافته تا به تحلیل حرفهای مریم قجر و شیوه جمع کردن سیاهی لشگر در این مراسم بپردازند هر کدام از نفرات به واقع در تحلیل هایشان خیلی خوب توانستند سران فرقه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به اهمیت این مراسم و شیوه جمع آوری افراد که نمونه های آنرا در اشرف زیاد به چشم دیده بودند مورد برسی قرار دهند .

در ابتدا مراسم مسئول جلسه خبر اعزام خانواده ها به کشور عراق – لیبرتی برای ملاقات را بیان داشت که نفرات حاضر از این خبر خوشحال و عنوان نمودند که این کار ادامه یافته و در نهایت می تواند همانند اشرف، فرقه مجبور شود عراق را نیز ترک کند .

در ادامه به تحلیل آخرین وضعیت فرقه در عراق و اروپا اشاره شد و در مورد عدم انتقال افراد کمپ موقت به کشور ثالث توسط رجوی ها صحبت شد .

در ادامه این جلسه مجید محمدی در مقابل این سئوال که آیا مریم قجر با راه اندازی این گونه شوهای تکراری و مسخره توانست به اهدافی که دنبالش بود برسد یا خیر؟

وی عنوان نمود وقتی در مناسبات فرقه بودم این گونه حرفهای تکراری و بی محتوا را زیاد شنیدم و از بس تکراری می باشد فکر می کنم نفرات مستقر در لیبرتی هم حال شنیدن این گونه حرفهای مریم را نداشته باشند .

مریم قجر در این برنامه مطابق هر سال حرف تازه ای برای گفتن نداشت و به صورت کلی از نقض حقوق بشر در ایران تا بن بست اتمی و از بحران منطقه ، تا مقابله با گروه داعش حرف زد . وی افزاد اگر حرفهای مریم قجر را ا زیر ذره بین قرار بدهیم در خواهیم یافت وقتی او از سرنگونی !! خیالی حکومت ایران حرف می زند دستش خالی بوده و مجبور است که این گونه حرف بزند چرا که نیاز دارد با این گونه شعارهای بی محتوا، نظر افراد جنگ طلب غربی و اسرائیلی و شیوخ مرتجع منطقه را به خود جلب کند .

آقای قربانعلی برادران در تایید حرفهای آقای مجید محمدی اظهار داشت که این گردهمایی برای مریم قجر هیچ دستاوردی ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی بوده و بار سیاسی آن بسیار کم می باشد چرا که نفرات شرکت کننده همان نفرات سالهای گذشته هستند پس می توان گفت که مریم قجر در این گردهمایی نه اینکه هیچ پیروزی نداشته بلکه در کارزار سیاسی هم شکست خورده است .

اقای صالحی یکی دیگر از نفرات شرکت کننده در نشست انجمن اظهار داشت ، بسیاری از سخنرانانی که در این برنامه، ساز مخالف مذاکرات اتمی را سر دادند جنگ طلب و حامی منافع اسرائیل بوده به همین خاطر از رجوی های تروریست حمایت می کنند . همانگونه که دوستان گفتند این شوی مسخره هیج دستاوردی برای سران فرقه نداشت و فقط با تبلیغات سعی دارند آن را یک پیروزی بزرگ قلمداد کنند .

مسئول نشست در ادامه خبر تحصن آقای مصطفی محمدی با همسر و دخترش مقابل مقر مریم قجر در اورسورواز که خواستار ملاقات با دخترش شد بیان داشت که در این جریان گروه داعشی مریم قجر به آنها حمله کرده و آنان را مورد ضرب وشتم قرار دادند به بیمارستان منتقل شدند .

آقای دوست محمد فرجی یکی دیگر از نفرات شرکت کننده در جلسه در مورد اعزام خانواده ها به لیبرتی اظهار داشت جای تبریک دارد که مجددا خانواده ها می توانند به عراق جهت ملاقات بروند ، محیط لیبرتی به گفته دوستان جدا شده برخلاف اشرف بسیار کوچک است ، صدا به راحتی به افراد می رسد ، حضور خانواده ها در لیبرتی قوت قلبی برای اعضایی که از دست مسئولین فرقه به تنگ آمدند، می باشد جای بسیار خوشحالی است و این استقامت خانواده ها قابل ستودنی است و انشاالله که روزی بساط این جانیان در عراق برچیده شود .


مریم قجر و تکرار حرفهای پوچ و بی محتوا در ویلپنت پاریس – قسمت دوم

لینک به منبع

آقای مجید محمدی در مورد مراسم ویلپنت گفت گرچه مریم حرف جدیدی نداشت اما این نمایش از طرفی نشان از شکست استراتژیک آنهاست که جهت سرگرم کردن اندک هوادارانشان چنین برنامه هایی را به اجرا در می آورند .

آقای عین الله شعبانی در رابطه با مراسم ویلپنت گفت من هم معتقدم مریم قجر حرف جدیدی برای گفتن نداشت تکرار و مکررات بود ، آن موقع که سران فرقه در اشرف مستقر بودند و نفرات سلاح داشتند و به یمن صدام معدوم قدرت نمائی می کردند کاری نتوانست در رابطه با ایران بکند چه رسد حالا که از اشرف رانده شده و تعداد زیادی از اعضایش ریزش کرده و بسیار بسیار ضعیف و در آستانه فروپاشی است و آن تعداد افرادی که در لیبرتی هستند به مثابه افراد اسیری هستند که در زندان بسر می برند . افشاگری نفرات جدا شده از فرقه خود عاملی است که آن اعتبار و جایگاه سابق سازمان را گرفت و دیگر نمی تواند با فریبکاری ایرانیان خارج از کشور را به دور هم جمع کند به همین خاطر سعی می کند با دادن پول و آوردن نفرات خارجی سالن مراسم را پر کند تا شاید اینگونه در تبلیغات خود بیان دارد که هنوز هوادارانی در خارج از کشور دارد.

آقای مجید قرائتی در ادامه بحث اشاره نمود ، مسعود و مریم قجر را آمریکائیها تربیت و به آنها خط می دهند، امریکا از طریق کشورهای منطقه مثل عربستان تلاش می نماید با ایران مقابله کنند اما نمی توانند از پس ایران بر بیایند و همچنان که دیدیم ، هر چقدر سر داستان هسته ای سعی نمودند که خللی در مذاکرات بوجود بیاورند اما نتوانستند و دلیل این کار هم ناحق بودنشان می باشد که سعی می کنند از راه مزدوری به حیات خود ادامه دهند .

 

آقای محمد رضا گلی یکی دیگر از بازگشته ها در رابطه با مراسم ویلپنت اظهار داشت اگر توجه نموده و فیلم این مراسم را دیده باشید اکثر شرکت کننده ها خارجی بودند با پرداخت پول و هزینه رفت و برگشت اشخاص را از کشورهای فقیر جمع آوری کردند و به این مراسم آوردند تا به عنوان سیاهی لشکر وانمود کنند ما در بین مردم هوادارانی داریم .

از نظر سیاسی حرکت مریم بار جدیدی نداشت و چه از نظر کمی و چه کیفی تغییری در مقایسه با سال گذشته نداشت و سخنرانانش هم اعضای سابق و قدیمی و از حقوق بگیران قبلی بودند بر خلاف تبلیغاتشان که آمده بود رئیس جمهور کشور آلبانی در برنامه آنها شرکت می کند دیدم حتی یک شخصیت جدید هم به آنها اضافه نشده بود ، بنابراین کار فرقه و عملکرد آن رو به جلو نبود ، مریم قجر با همه تلاش اش پس رفت داشته است .

در ادامه بحث آقای مسعود دریاباری طی اظهاراتی در رابطه با مراسم مریم قجر در ویلپنت پاریس گفت هدف از برنامه فرقه این است که با چنین برنامه های در ازاء پولی که از اربابانشان می گیرند پاسخگو باشند به همین جهت گرچه بار سیاسی هم برایشان نداشته باشد باز هم برای این که وانمود کنند ما هنوز هم زنده ایم به چنین کارهایی مبادرت می ورزند و ایضا نیروهای وارفته خویش را با مراسم های ویلپنت سرگرم می کنند وقت و انرژیشان را به سمتی که خودشان می خواهند سمت و سو می دهند و همواره تلاش می کنند از هر جهت نفراتی که با آنها هستند را حول محور فرقه همچنان داشته باشند .

آقای عبدالله افغان بیان داشتند هم اکنون از سوی اعضای فرقه که در لیبرتی مستقر هستند سئوالات بیشماری مطرح است که مسئول پاسخگوی آن دقیقا شخص مسعود جنایتکار می باشد سئوالات عمومی اعضای گرفتار در فرقه شامل : رجوی های تروریست در این سالیان به افراد وعده و تاریخ سرنگو.نی داده بود حال بعد از سی و اندی سال چه جوابی دارد بدهد ؟ مریم قجر هم در تایید بحث مسعود گفته بود حکومت ایران تا سال ۲۰۰۰ تعیین تکلیف و سرنگون می شود ؟ در رابطه با آمدن به عراق چه جوابی دارد ؟ رجوی برای خانواده هایی که آنها را از هم جدا کرد چه جوابی دارد بدهد ؟

وقتی وی شعار مرگ بر امریکا را در قرارگاه باقرزاده سر می داد آیا اکنون هم می تواند همان شعار را سر بدهد ؟ اکنون که جنایت کار ترین افراد امریکایی و اسرائیلی از فرقه حمایت می کنند و مریم هم از این کار استقبال می نماید آیا این معنی و شعار مبارزه علیه امریکا بود ؟

چرا رجوی ها سعی دارند هر شکستی را با وقاحت یک پیروزی نشان دهند ؟ بهتر است نام مریم قجر را شاهزاده پیروزی ها نام گذاشت چرا که در قاموس این جانیان شکستی وجود نداشته و هر چه که هست پیروزی و همسو شدن با جانیان غربی .

اقای صالحی در ادامه بحث آقای عبدالله افغان عنوان نمودند بحث فرقه را باید از دو موضع بررسی کرد از موضع ضعف است یا از موضع قدرت ؟ اگر توجه کرده باشید فرقه از نتیجه مذاکرات به شدت ترس دارد چرا ؟ چون در صورت موفقت ایران در این مذاکرات راه نفس فرقه در غرب هم بسته خواهد شد و با توجه به وضعیتی که دارند کار خود را تمام شده می بیند به همین خاطر دست و پا می زند و به هر قیمتی هم شده میز مذاکرات را سعی دارد به هم بزند البته که نتیجه ای نمی گیرد .

در بحث درونی هم اگر توجه کرده باشید در هر سرفصلی برای لاپوشانی تناقضات افراد توجیهات مسخره ای را مطرح می نمودند تا با پوشاندن واقعیت ها تاثیر منفی آنرا روی افراد کم کنند .


مریم قجر و تکرار حرفهای پوچ و بی محتوا در ویلپنت پاریس – قسمت پایانی

لینک به منبع

آقای شبانی اضافه کرد نشست هایی که رجوی فریبکار در اشرف با اعضای فرقه داشت هر بار از مبارزات زمان شاه ( البته بخوانید خیانت ) را هزاران بار تعریف کرد همه مثال هایش به همان دوران بر می گردد اما چون هر سال تکرار می شد به جایی رسیده بود که دیگر کسی حال گوش کردن به این اراجیف تکراری را نداشت ، حال صحبت های مریم قجر هم همین حکم را دارد از بس تکراری شد دیگر کسی به صحبتهایش توجه ای نمی کند اگر مراسم ویلپنت پاریس را دیده باشید گویای همین موضوع است که اشاره کردم .شما خودتان را جای نیروهای فرقه در لیبرتی قرار بدهید گوش کردن سخنرانی مریم به دلیل حرف های پوچ و توخالی دیگر اعتباری ندارد و این مسئله باعث می شود تا تناقضات افراد در تشکیلات بیشتر شود .

شاهد هستیم که از ماه قبل از طریق تلویزیون خود سعی نمودند به این مسئله دامن بزنند و بازار مکاره این شوی مسخره را گرم نگهدارند .

آقای مسعود دریاباری در همین زمینه گفت سخنان مریم دیگر حتی مصرف داخلی هم ندارد از بس دروغ بافی کردند.

آقای عبدالله افغان گفت از وقتی که فرقه بال نظامی اش را از دست داد و خلع سلاح شد به کار سیاسی روی آورد در حالی که رهبران فرقه از همه گروههای ضد ایرانی موجود در اروپا ایراد می گرفتند چرا کار سیاسی می کنند حالا شرایط به سمتی پیش رفت و به آنها تحمیل شد خودشان هم به فعالیت سیاسی رو آوردند سران فرقه اصلا اعتقادی به کار سیاسی ندارند و اگر بعد از سرنگونی صدام دست به این کار می زنند از موضع ضعف می باشد نه قدرت .

وی ادامه بیان داشت : فرقه داعشی رجوی در خارج کشور اخیرا آقای محمدی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و یا قبلا آقای منصور نظری را در پاریس به شدت کتک زدند این فاکتورها نشان می دهد حضور ما جداشده ها در جهت افشای ماهیت رجوی دقیقا درست بوده است و به همین خاطر رجوی های جنایتکار حاضر نیستند حرف یک مخالف خود را گوش کند .

در پایان آقای شبانی عنوان نمودند همه فعالیت های فرقه در راستای سرویس های غربی است ما معتقدیم آنها یک سازمان فرقه ای هستند به همین دلیل نگاه کنید از داعش حمایت می کنند و از آنان به نام عشایر انقلابی عراقی نام می برد . از حمله جنایت کارانه عربستان به یمن حمایت می کنند و حتی حاضرند با آنها همکاری کنند .

فرقه رجوی از جانب عربستان حمایت مادی و معنوی می شود تا وقتی صدام بود از صدام تغذیه می شدند و حالا هم از عربستان ، فرقه رجوی از خودش مایه ای ندارد آلت دست سرویس های جهانی شده است .

چرا عراق را ترک نمی کند ترس اش از چیست ؟ چرا به خانواده ها اجازه ملاقات نمی دهد ؟ ترس اش از چیست ؟ این همه نالیدن از حضور خانواده در پشت دیوارهای لیبرتی برای چیست ؟

چرا رجوی ها همه چیز را برای خودشان می خواهند ولی با حضور چند مادر و پدر پیر این گونه ترس بر تشکیلات او افتاده که هر روز اطلاعیه جدیدی صادر کرده و به شانتاژ علیه خانواده می پردازد؟

همه این لابه ها و دم تکان دادن برای افراد جنگ طلب غربی و اسرائیل و شیوخ مرتجع منطقه نشان از بی ریشه بودن فرقه و ماهیت تروریستی آن می باشد حال هر چقدر می تواند مریم با راه اندازی این گونه شوهای مسخره و شکلک در آوردن برای آزادی خواهی افراد بی کار و بی پول تمام اروپا را هم اگر جمع کند هیچ چیزی عوض نخواهد شد ماهیت این فرقه تروریستی است و همیشه با کشتار و حمایت جانیان سعی دارند به حیات ننگین خود ادامه بدهند .

این مراسم مانند سالهای قبل هیچ تاثیر مثبتی برای تشکیلات رو به فروپاشی فرقه نداشت و هر چه که بود افشای بیشتر ماهیت این جانیان می باشد و حال هر چقدر مریم می تواند برای سناتورهای از دور خارج شده دم تکان دهد و ژست بگیرد کسی شما را به بازی قدرت راه نخواهد داد همانگونه که در بحث خیانت کارانه افشای سایت های دروغین هسته ای ایران افشا شدید این بار هم تیر خیانت شما به سنگ خواهد خورد .

در پایان از نفرات جدا شده در این جلسه تشکر شده و همه افراد بیان داشتند که در راستای افشای هر چه بیشتر چهره رجوی ها فعالیت بیشتری نمایند تا بتوانند در این امر شاهد آزادی افراد بیشتری از فرقه باشند که همانند آنان زندگی جدیدی را به دور از مناسبات فرقه آغاز نمایند .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3108

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی