• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
یادداشتی از دکتر سجاد فخری

فشار دادخواهی جداشده‌ها و حمله به منتقدین / وقتی شمسی سعادتی هم علیه جداشده‌ها دست به قلم شد

  • کد خبر : 31002
  • 29 آگوست 2021 - 11:46

به دنبال انتشار گزارش سفارشی مجله ساندی تایمز از مقر «اشرف ۳» و رسوایی‌های به بار آمده پس از آن، مزدوران قلم به دست رجوی سراسیمه در حال حمله به منتقدین هستند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، تمام ماجرا از اینجا شروع شد که متئو کمپبل، گزارشگر مجله ساندی تایمز در طول تهیه گزارش خود و در حالی که به حساب و کتاب پرداختی فرقه به رسانه خود فکر می‌کرد در برخی از صحنه‌ها نتوانست از تناقض‌های فرقه ای در مقابل نمایشی که فرقه آماده کرده بود، چشم پوشی کند.
این گزارشگر در نهایت با سر هم کردن جملات متناقض و برخی عبارت‌های نامفهوم سعی کرد که هم خود را بی طرف نشان دهد و هم در مقابل حق الزحمه نجومی دریافتی حرفی برای گفتن داشته باشد.

درباره این گزارش، یادداشت های مختلفی از سوی جداشده‌ها نوشته و در مورد دروغ‌های موجود در آن به اندازه کافی افشاگری شد.
موضوعی که اینجا قصد پرداختن داریم به بهانه توهین شمسی سعادتی، مزدور قلم به دست رجوی به یکی از جداشده های فعال در آلبانی است.
نقش شمسی سعادتی در تطهیر بازتاب منفی گزارش «ساندی تایمز» این بود که به یک جداشده پرتلاش در آلبانی به نام «حسن حیرانی» حمله کند. علت حمله هم این بود که گزارشگر مجله ساندی تایمز در طول تهیه گزارش خود با حسن حیرانی گفت‌و‌گو کرده بود. البته این گزارشگر ضمن انتشار سخنان آقای حیرانی، تحلیل ارائه شده توسط فرقه را نیز به آن اضافه کرده بود اما در نهایت آن چیزی که از آب درآمد به مذاق فرقه خوشایند نبود.
واقعیت این است که جداشده ها خاری در چشم رجوی هستند و این عضو جدا شده نیز که توانسته با همت و تلاش شبانه روزی برای خود کسب و کاری در آلبانی پیشه کند بیش از همه در تیررس مزدوران فرقه قرار گرفته و از تهمت های تکراری و مضحک در امان نیست.
در نهایت باید گفت تمام این واکنش ها به این جهت است که فرقه تروریستی رجوی در مقابل فشار دادخواهی جداشده های خود کم آورده و برای مقابله با آن می خواهد این طور وانمود کند که درب زندان اشرف به روی رسانه ها باز است ولی چیزی که از شکاف های آن بیرون می زند، حقیقت یک فرقه مخوف و ضد انسانی است، موضوعی که باید به زودی در دادگاه‌های بین المللی به صورت خِرکش حاضر شده و پاسخگوی جنایت‌ها و خیانت‌ها باشد.

یادداشت از: دکتر سجاد فخری

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31002

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی