• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مردم خوزستان هرگز اجازه سوءاستفاده به خائنین نخواهند داد

  • کد خبر : 30787
  • 24 جولای 2021 - 5:14

متاسفانه در این روزها موضوع کم آبی، قطعی مکرر برق، گرمای هوا و در کنار آن بحران کرونا و وجود مشکلات معیشتی شرایط زندگی را بر مردم ایران به خصوص مردم نواحی جنوبی کشور که دمای هوای بالای ۵۰ درجه را تجربه می کنند، سخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، به دلیل مشکلات موجود، برخی از مردم شهرهای استان خوزستان طی روزهای اخیر دست به حرکات اعتراضی زدند. البته اعتراض حق آنهاست امیدواریم که مسئولین امر هم به طور جدی تر برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم را برای کاستن آلام مردم انجام دهند .

به هرحال هیچ کس منکر وجود مشکلات ذکر شده که این روزها گریبانگیر مردم ایران شده نیست. اما در این میان گروه های خائن به خصوص فرقه رجوی که سالهاست در خارج کشور به شغل کثیف مزدوری مشغول بوده و به منظور رسیدن به مقاصد شوم خود به هر ترفند کثیف و هر دروغی متوسل شدند تا اربابان ظالم خود را علاوه بر اعمال تحریم های شدیتر و همه جانبه وادار به اقدام نظامی علیه مردم ایران کنند، طبق معمول در پی اعتراضات اخیر مردم مجددا با دروغ پردازی و شایعه سازی در رسانه های خود مردم را تشویق می کند تا اعتراضات صنفی خود را تبدیل به اعتراضات خشونت آمیز کنند که البته به لطف هوشیاری مردم هربار توطئه های آنها ناکام مانده است .

موضوع دیگر اینکه علیرغم شعر و شعارهای دروغین و تبلیغاتی سالیان فرقه رجوی به خصوص اینکه سران آن در شوی اخیر خود سعی کردند فرقه را مثلا به عنوان آلترناتیوی برای کسب قدرت در ایران به کشورهای خارجی قالب کنند اما این مردم ایران هستند که نه تنها دراعتراضات اخیر بلکه در اعتراضات قبلی خود هم هر بار با ناکام گذاشتن توطئه های این فرقه و دست رد زدن بر خواسته های پلیدشان به اربابان آن ثابت کردند که اتفاقا این فرقه در صحنه سیاسی و اجتماعی ایران به خاطر سوابق خیانت آمیزی که دارد هیچ اعتباری نزد ملت ایران نداشته و علاوه بر این خواهان محاکمه سران آن هم دریک دادگاه بین المللی هستند. بنابراین فرقه رجوی و دیگر گروه های خائنی که قصد سوء استفاده از اعتراضات صنفی مردم ایران را دارند باید بدانند که دیگر حنای آنها نزد ملت ایران رنگی نداشته و مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد خائنین بر مقدرات کشورشان حاکم شوند. قطعا به یاری خدا و همت جمعی همه مشکلات مردم ایران بزودی کاهش خواهد یافت و سیه روزان بازهم سیه روی خواهند شد .

یادداشت از: حمید

انجمن نجات مرکز خوزستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30787

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی