• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
رضا اسلامی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی:

رجوی نمی‌خواهد افراد اسیرش هویت پیدا کنند

  • کد خبر : 30735
  • 27 جولای 2021 - 4:26

فرقه رجوی در طی ۴۰ سال گذشته اکنون در بدترین وضعیت در آلبانی قرار گرفته است و حالا اوضاع به جایی رسیده که بازهم خود رجوی وارد شده و با شلوغ کاری و شامورتی بازی، بازی دیگری را راه انداخته است و پیام تاسیس می دهد حالا تاسیس چه چیزی خدا می داند.

او در شرایطی پیام می دهد که در فرقه، اعضا ناراضی هستند و اقدام به فرار یا ریزش تشکیلاتی زیاد می باشد.

در تمام دوران حیات این فرقه همیشه اوضاع به این منوال بوده و در بر این پاشنه چرخیده است. رجوی وقتی که در بن بست سیاسی و استراتژیک گیر می افتاد یک خیمه شبازی تحت عنوان موسسان و وثبت نام مجدد راه می انداخت که ماحصل آن گرفتن تعهد نامه آن هم بعد از نشست های مطول و زنجیره ای بود تا که موج ‌بگذرد و تا ستون بعدی فرجی حاصل شود.

اما این بار دقیقا به خاطر کارت هویت است. رجوی مطلقا نمی خواهد افراد اسیرش هویت پیدا کنند و همواره حیاتش را در بی هویتی اعضا می پندارد که البته آن را تئوریزه هم کرده است؛ مثل «مجاهد بی نام و نشان» و غیره.

اما مگر می‌شود هویت انسان‌ها را از آنها سلب کرد؟ مگر می‌شود تا ابد انسان‌ها را بدون هویت نگهداشت؟ قطعا خیر ولی در کمال ناباوری در قرن بیست یکم فرقه رجوی با ریاست رجوی مشغول این کار است. اما اینجا نه عراق است نه دادگاه سالن میله ای و نه شکنجه گاه های قلعه سوخته و قلعه صد و نه زندان دو ساله ها و نه زندان تقاطع خیابان ۴۰۰ در اشرف.

اینجا دیگر نه صدام حسین است و نه می شود که با جنایت و حذف فیزیکی نفرات صدای اعتراض و نارضایتی را بپوشانی. اینجا دنیای آزاد و قانون حاکم است.

حالا دیگر افرادی که در درون فرقه هستند متوجه هستند که شرایط کاملاً عوض شده و دوران حیله گری و دروغ تمام شده و شرایط جدیدی در آلبانی به وجود آمده است. موضوعات زیادی عوض شده به خصوص بعد از اینکه ترامپ رفته و بایدن رئیس جمهور امریکا شده است. رجوی در دوران ترامپ به نیروها می گفت آمریکا حکومت ایران را سرنگون می کند و ما باید برای آن دوران آماده باشیم. آن زمان من خودم آنجا بودم، نشست های زیادی سر این موضوع گذاشته شد. به همین خاطر نفرات در تشکیلات این فرقه سوال دارند که چه شد که خبری از سرنگونی نشد؟

حالا اعلام موسسان پنجم ارتش آزادیبخش چیست؟ شرایط در آمریکا کاملاً عوض شده است. دیگر آن آمریکای ابر قدرت وجود ندارد، مذاکره سر برجام در وین در حال انجام است و دست بالا را در این مذاکرات ایران دارد.. موضوع بعدی در مورد منطقه بخصوص کشورهای عربی کلاً رویکرد شان با ایران عوض شده و به دنبال مذاکره با ایران هستند. من مدت ۲۹ سال در درون این تشکیلات بودم. فقط پیام رجوی مصرف داخلی دارد و می خواهد نیروها را برای مدتی سرگرم و در زندان مانز نگه دارد.

مردم ایران کاملا به جنایت های رجوی و این گروه داعشی اشراف دارند. رجوی کسی است که در جنگ ایران و عراق با صدام همکاری کرد.

من در مؤسسان دوم بودم و دیدم که رجوی در شرایطی مؤسسان دوم را اعلام کرد که در جنگ ایران و عراق کاملاً شکست خورده و آتش بس شده بود. نیروها سوال داشتند که ما اینجا در عراق چکار می کنیم. او نیاز داشت که این نیروها را یک جوری سرگرم کند چون ریزش‌های زیادی همراه با فرار های زیادی در درون این فرقه انجام می شد.

به نظر من رجوی هیچ گونه اطلاعاتی از دنیای بیرون ندارد چون اگر اطلاعاتی داشت و خبرهای روزانه را می خواند متوجه می شد که در دنیا چه خبر است و در این شرایط مؤسسان پنجم را اعلام نمی کرد.

با کدام نیروها می خواهید بجنگید، همه نیروها پیر شدن و توان جنگیدن ندارند و در مؤسسان اول و دوم و سوم و چهارم چکار کردند که در پنجم کاری بکنید. آن هم از کشور آلبانی که هزاران کیلومتر با ایران فاصله دارد.

یادداشت از: رضا اسلامی – تیرانا

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30735

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی