• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
افشاگری علی قزل قارشی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی:

رجوی برخی اعضای خود را زجرکش کرد

  • کد خبر : 30704
  • 03 آگوست 2021 - 3:50

یک عضو نجات یافته از فرقه رجوی در مورد نحوه سوءاستفاده این فرقه از افراد مریض احوال افشاگری کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز گلستان، افشاگری علی قزل قارشی را در زیر می خوانید:

همزمان با سال هایی که سران سازمان ضد انسانی مجاهدین خلق در عراق دنبال دست یابی به آرزوهای پوشالی خود بودند بود، اعضای آنها از بیماری های مختلف رنج می بردند.

این اعضا در آب و هوای آلوده عراق به سختی روزگار می گذراندند و سران ضد انسانی فرقه رجوی از بودن آنها برای رسیدن به مطامع خود سود می بردند. سران فرقه برای این منظور بیماری های آنها را تمارض قلمداد نموده و هیچ اعتنائی به ناخوش بودن افراد نمی کردند .

عماد دوجی یا همان امام وردی حاجیلی دوجی از اسرایی بود که به اسارت بعثی ها در آمد و با حیله و نیرنگ به سازمان ضد انسانی مجاهدین پیوست. او با گذشت زمان به بیماری قلبی و سرطان مبتلا شد ولی بنا به گواه شاهدین (عبدالحمید رئوفیان و شیراحمد روز رخ ) با وجود بیماری از او در کارهای سنگین استفاده می شد تا اینکه درگذشت. سران ضد انسانی مجاهدین خلق از مرده او نیز سوءاستفاده نموده و برای مظلوم نمایی خود و همچنین فریب هر چه بیشتر جهانیان به مرثیه سرایی پرداختند که با افشاگریهای انجام شده توسط خانواده و کسانی که توانسته بودند از این فرقه منحوس خود را نجات دهند، ذات پلید سران فرقه رجوی بر ملا شد و جهانیان دانستند که این سازمان ضد انسانی منسوخ شده چگونه اقدام به نسل کشی و زجرکش نمودن انسانها می‌کند .

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30704