• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

روایت «فؤاد بصری» از ماجرای اعتراضش به نحوه پخش فیلم سینمایی

  • کد خبر : 30697
  • 22 آگوست 2021 - 12:42

عضو نجات یافته از فرقه رجوی نوشت: به جهت اعتراض به نحوه پخش فیلم سینمایی، مسئول مقر مرا به پشت میکروفن فرا خواند و گفت حرفت چیه؟ من هم حرفم را زدم. در جواب گفت فکر می‌کنی این جا کجاست؟ چاله میدان است؟

به گزارش فراق، روایت فؤاد بصری، عضو انجمن نجات مرکز اراک از ماجرای اعتراضش به پخش فیلم سینمایی را در زیر می خوانید:

در پادگان اشرف هفته ای یک بار، شب های جمعه یک فیلم سینمایی پخش می شد. آن هم چه فیلمی اگر پخش نمی کردند راحتتر بودیم. سر و ته فیلم را قبل از پخش در مقر می زدند. آن قدر فیلم را سانسور می کردند که فیلم از محتوا می افتاد. هر چه به فیلم نگاه می کردیم نمی فهمیدیم سر و ته این فیلم کجاست. سران فرقه سانسور کردن هم بلد نبودند فقط قیچی را در دست می گرفتند و شروع می کردند به بریدن فیلم.

من خسته شده بودم. گزارشی برای مسئول ارکان مکتوب کردم و در گزارشم گفتم تمام هفته را از ما کار می کشید آخر هفته یک فیلم برای ما پخش می کنید، به جای اینکه چند روز هفته خستگی ما رفع شود بدتر خسته ترمان می کنید. دو، سه روزی گذشت نشستی در مقر برگزار شد. در رابطه با نظم و نظام در مقر و در کنار آن مرا سوژه کردند .

زنی به نام نرگس مسئول ارکان به مسئول مقر گفت، فؤاد گزارش نوشته تمام هفته از ما کار می‌کشید آخر هفته یک فیلم برای ما پخش می‌کنید که فیلم سر و ته ندارد. مسئول مقر مرا به پشت میکروفن فرا خواند و گفت حرفت چیه؟ من هم حرفم را زدم. در جواب گفت فکر می‌کنی این جا کجاست؟ چاله میدان است؟ اصلا قرار نیست ما برای شما فیلمی پخش کنیم. برادر و خواهر با ما نشست گذاشته بودند ما پیشنهاد دادیم که هفته ای یک فیلم برای بچه ها پخش کنیم. برادر گفت پخش فیلم سینمایی برابر است با زندگی طلبی. این بی غیرت‌ها (منظورش جمع حاضر در نشست) با گزارش تو موافق هستند که موضعی بر علیه تو نمی گیرند. این را که گفت همه ریختن روی سرم یکی می گفت زندگی طلبی در درون این بیداد می کند. یکی می گفت این جا را با جامعه اشتباهی گرفته! یکی می گفت مثل لات‌های جامعه است و …

نرگس، مسئول ارکان همه را ساکت کرد و به مسئول مقر گفت، چند وقت پیش گزارش کرده بود که فوتبال جام جهانی را برای ما پخش کنید. فضا بر علیه من بدتر شد. از مسئول مقر گرفته تا مابقی کاسه های داغ تر از آش هر چه بد و بیراه بود به من گفتند و مسئول نشست گفت می خواهی فوتبال حکومت را تماشا کنی؟ در سازمان ما چه غلطی می کنی؟ حق تو اخراج است. حرفی داری بگو. من هم در جواب گفتم، نه فیلم سینمایی شما را می خواهم و نه تماشای جام جهانی فوتبال، فقط ولم کنید، خودم را به سختی نجات دادم .خدا لعنت کند رجوی را که در پادگان اشرف مثل برده ما را به زنجیر کشیده بود. برای خودشان هر گونه تفریح و خوش گذرانی بود ولی برای ما خیر .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30697