• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

شیادی فرقه رجوی در مقابل درخواست جدایی اعضا کارساز نیست

  • کد خبر : 30664
  • 04 آگوست 2021 - 12:09

طبعا همه از شیادی و حیله گری سران فرقه منحوس رجوی مطلع هستید اما این یکی که می خواهم به اطلاع برسانم نوبر است و به عقل جن هم نمی رسد.

اما موضوع چیست؟ در شرایط فعلی تعداد زیادی از افراد درخواست جدایی از فرقه را داده اند و رمالان فرقه به دنبال راه چاره با شامورتی بازی و شیادی تمام عیار هستند.

طرح رمالی جدید به این قرار است که با یکی از اعضای نگون بخت هماهنگ می کنند تا به مدت یک روز از مناسبات خارج شود و به او می گویند، فردای روز بعد ما یک خودرو برایت می فرستیم که تو را به قرارگاه «اشرف ۳» برگرداند. وقتی به قرارگاه برگشتی بگو که وضعیت بیرون خیلی خراب است و نفرات جدا شده از گرسنگی دارند آشغال گردی می کنند. ما یحتاج روزانه خود را از سطل های آشغال دانی کنار خیابان جمع آوری می کنند! زندگی بیرون تهوع آور است و برای ما یک دقیقه قابل تحمل نیست. با تاکید بگو من ۲۴ ساعت زندگی خارج از مناسبات را چک کردم! هیچ جای دنیا مثل داخل مناسبات نیست و با این ترفتد یکسری چرندیات به خورد اعضای نگون بخت می دهند.

همچنین به عضو به ظاهر فاصله گرفته از تشکیلات هم گفته می شود حق خریدن گوشی را هم نداری و نباید با خانواده هم تماس بگیری، جل الخالق!

پس از توجیهات مفصل وکامل با سناریو از پیش تعیین شده عضو را بیرون می آورند و او را تحویل یکی ازجاسوسان دفتر می دهند که بتواند لحظه به لحظه گزارش بدهد .

همین ترفند را چندی پیش بارها عملی کردند. عضو به ظاهر فاصله گرفته از تشکیلات همراه با مامور فرقه مجاهدین خلق و یا بهتر بگویم مخبر فرقه چند ساعتی در خیابان های تیرانا قدم زدند تا مثلا بعضی او را ببینند و القاء شود که او از فرقه فاصله گرفته است.

یکی از همین افراد به ظاهر فاصله گرفته از فرقه رجوی که جدید این ریل را روی او اجرا و چک کردند خیلی تمایل داشت یک تماس با خانواده اش بگیرد ولی جاسوس فرقه به او اجازه تماس نداد و گفت اگر با خانواده ات تماس بگیری من به دفتر اطلاع می دهم و برایت گران تمام می شود. بازی خورده از ترس اینکه در برگشت زیر انتقاد و حسابرسی نرود از تماس منصرف می شود. فردای آن روز یک خودرو وی را به قلعه مانز محل استقرار فرقه مجاهدین خلق بر می گرداند. پس از اینکه او وارد قرارگاه می شود تعدادی از مسئولین او را به محلی دور از انظار دیگر نفرات می برند و باز هم بیشتر توجیه می کنند. بعد به او می گویند تو باید در یک نشست بزرگ صحبت کنی و درک و دریافت هایت را از خارج مناسبات طبق توجیهاتی که الان شدی به نفرات منتقل کنی و نفرات مسئله دار را از جدا شدن منصرف کنی. به وی می گویند در این نشست ها بگو که همه جدا شده ها که در تیرانا هستند همه پشیمان بوده و چندین بار در خواست برگشت نوشتند ولی سازمان موافقت نکرده است .

روز بعد از نشست بزرگی برگزار می شود و عضو برگشتی با سناریو از پیش تعیین شده برای نفرات صحبت می کند که بیرون فلان است و کسی به فکر جدا شدن نباشد.

البته این حرفها بگوش هیچکس فرو نمی رود و همه نفرات متوجه حیله گری سران فرقه شدند.

یادداشت از: خلیل انصاریان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30664