• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اعضای جداشده و خانواده‌های اعضای اسیر، فرقه رجوی را در بن‌بست قرار دادند

  • کد خبر : 30632
  • 15 آگوست 2021 - 11:35

درود بر شرف اعضای جداشده و خانواده های اعضای اسیر که با تلاش های افشاگرایانه خود این چنین فرقه جنایتکار رجوی را نزد افکار عمومی افشا و در بن بست قرار دادند.

به گزارش فراق، در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفند سال ۹۹ بعد از پیگیری های مستمر بالاخره جلسه رسیدگی به دادخواست ۴۲ تن اعضای جدا شده از فرقه رجوی برعلیه اقدامات جنایتکارانه سران فرقه در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی و عمومی بین‌المللی تهران برگزار شد و در نهایت طرح شکایت در تاریخ ۱۲ مرداد امسال جهت رسیدگی و برای کشاندن رهبران جنایتکار فرقه رجوی به پای میز محاکمه به دادگاه بین المللی لاهه تحویل داده شد .

سرکردگان فرقه از همان روز اول وقتی طرح دادخواست در دادگاه ایران پیگیری شد طبق معمول با جار و جنجال زیاد شروع به فحاشی و تهمت زدن به اعضای جدا شده و تهدید آنها کردند، اما وقتی متوجه شدند که طرح شکایت به دادگاه لاهه برای بازخواست سران فرقه ارجاع داده شد ضمن افزایش فحاشی و افترا علیه شاکیان پرونده در وحشت از تشکیل دادگاه بین المللی برای رسیدگی به شکایت شاکیان بطرز مضحکی موضوع شکایت را به طرحی برنامه ریزی شده ازسوی دولت ایران علیه فرقه خود عنوان کردند.

این درحالی است که اعضای جداشده بر پایه مستندات واقعی از جنایاتی که سران فرقه طی سالیان در حق آنها و همچنین اعضای اسیر فعلی و به آن طبع خانواده های آنها روا داشته اقامه دعوا کرده و به صراحت از دادگاه لاهه خواستند تا رهبران فرقه تبهکار رجوی را به همین منظور مورد بازخواست قرار دهند. موضوع پیگیری شکایت ادامه داشت تا اینکه انجمن نجات در یک اقدام درخور توجه و موثر پویشی ملی برای کسب حمایت از دادخواست اعضای جدا شده ایجاد کرد که خوشبختانه هزاران نفراز گروه های مختلف مردمی چه در ایران و چه در خارج با ثبت امضای خود درآن از دادخواست شاکیان پرونده رسیدگی به جنایات فرقه در دادگاه لاهه اعلام حمایت و خواستار محاکمه سران فرقه شدند. اینجا بود که عصبانیت سران فرقه رجوی اوج گرفت که باز ضمن لجن پراکنی علیه اعضای جدا شده هزاران امضا کننده پویش و حامیان دادخواست مذکور را در سایت های منحرف خود بطور وقیحانه ای مزدور خطاب کرد و بعد از آن به نوبت اوباشان بدنام خود را به صحنه فرستاد تا علیه اعضای جدا شده و همه حامیان طرح دادخواست ضمن فحاشی وهتک حرمت به آنها، موضع گیری کنند .

حال با پخش همایش آنلاین انجمن نجات در فضای مجازی خانواده ها واعضای جدا شده در آن شرکت کرده و صدای اعتراض و نفرت خود از فرقه را به گوش مجامع بین المللی و افکار عمومی رساندند. اقدامی که قطعا سران فرقه را بیش از هر زمان دیگر رسوا خواهد کرد و فرقه را برسر یک دو راهی مرگبار قرارخواهد داد که از یک طرف اگر بخواهند بازهم به فحاشی های خود برای عدم پاسخگویی نسبت به جنایات خود ادامه دهند ماهیت پلید و فریبکارانه خود را بروز دادند و از طرف دیگر هم اگر دردادگاه حضور پیدا کنند می دانند که باز بازنده اصلی دعوا خودشان خواهند بود. البته سران فرقه سعی خواهند کرد با متوسل شدن به اربابان خود و قرارگرفتن در شکاف اختلافات سیاسی با جار و جنجال زیاد و برای فرار از افشای جنایاتشان همچنان به روش اتهام زنی و فحاشی معمول خود به شاکیان پرونده ادامه دهند ولی تا کی سران فرقه می توانند به این روش کهنه شده خود ادامه دهند؟ طفره رفتن از پاسخ به جنایت خود تا کی؟ البته اگر واقعا دادگاه لاهه و قاضیان آن به ضوابط و تعهدات اخلاقی و قانونی خود پایبند بوده و منافع سیاسی را درنظر نگیرند باید که قاطعانه سران فرقه را دعوت به شرکت در جلسه دادگاه کرده و از آنها بخواهد تا در مقابل شکایات به حقی که از آنها شده پاسخگو باشند. به هرحال اگر این هم صورت نگرفت باز هم بازنده اصلی سران فرقه خواهند بود .

پس درود بر شرف اعضای جداشده و خانواده های اعضای اسیر که با تلاش های افشاگرایانه خود این چنین فرقه جنایتکار رجوی را نزد افکار عمومی افشا و خار و زبون و در بن بست قرار دادند. باشد تا با ادامه این تلاش ها تشکیل دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایات فرقه محقق و راه رهایی هر چه زودتر اسیران دربند آن هموار گردد .

یادداشت از: حمید

انجمن نجات مرکز خوزستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30632