• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مصاحبه بهزاد نظیری ، نماینده اسیران لیبرتی در ژنو

  • کد خبر : 3063
  • 28 ژوئن 2015 - 9:52

مصاحبه بهزاد نظیری ، نماینده اسیران لیبرتی در ژنو

Behzad naziri

ایشان در مصاحبه خود که با شبکه العربیه داشتند از چگونگی اعدام خواهر هفده ساله و اعدام دیگر دوستان در ایران سخن گفتند ولی ای کاش در میان این مصاحبه خبرنگار العربیه از ایشان سئوال میکرد که نظام ایران این اعدام را به چه دلیل انجام داده و یا چرا ایشان اشاره ای به اعدامها و شکنجه های فرزندان ایران که توسط گروهک مجاهدین صورت گرفته هیچ اشاره ای نکردند .

نکته قابل توجه در اینجاست که چرا بعد از چندین سال اکنون آقای نظیری برای  مصاحبه با شبکه العربیه حاظر شدند و یا چرا قبل از اینکه ایشان توسط نفرات جدا شده و خانواده ها شناسائی بشوند هیچ گونه اطلاعاتی از چگونگی پیوست خود به مجاهدین اعلام نکردند؟!!

واقعاً جای سئوال دارد که چرا آقای نظیری که نمایند گروگانها درلیبرتی ست (و در ژنو زندگی میکند)، سازمان برای سیاه و سرخ و زرد پوستان انواع هزینه های کلان را برای شرکت در جشن ویلپنت پرداخت میکند خوب هزینه رفت و برگشت ایشان را به ژنو و لیبرتی هم پرداخت میکردند! چرا که ایشان نماینده و وکیل نگون بختان لیبرتی هستند ، آیا نباید از درد دل و مشکلات روزمره آنها از نزدیک آشنائی داشته باشند و گزارشات به روزه شده را تحویل نمایندگان حقوق بشر مثلاً آقای احمد شهید می دادند؟؟؟؟

آقای نظیری شما هم در مصاحبه باید به خبرنگارالعربیه می گفتید که چرا چندین هزار اعدام و ترور و شکنجه فرزندان بی گناه ایرانی را بی دلیل وبی منطق به چوبه دارمی سپردید و میکشتید؟!  قیافه مظلومانه شما یعنی همان گرگی را نشان میدهد که لباس میش به تن دارد !!!!

در اینجا لازم میدانیم جنایت همین فرقه را چه در ساختار خود سازمان مجاهدین و چه از فرزندان سرزمین ایران زمین را با قلم ع- ر-به استحضار خوانندگان محترم برسانیم تا قضاوت کنند که چه کسانی ریگی ها را تربیت و حمایت کرد تا کودکان و زنان و نوزدان را سرببرند !!!!

ع-ر- : عملیات اعدام انقلابی ۶۳۰/۱۱۶ تن که بدست رزمندگان صلح آزادی اعدام شدند

عملیات تخریب و انفجار در اماکن دولتی و عمومی ۳۷۴۰

عملیات تعداد اسیران جنگی ۲۹۲۳تن

آقای نظیری در دنباله مصاحبه حتماً باید اشاره می کردید که چرا در عراق زندانها را از صدام خریدید؟ چه کسانی در این زندانها شکنجه و اعدام شدند ..؟!

آدرس زندانها خریداری شده از صدام حسین :

ع-ر-تعدا زندانها و بازداشتگاههای و خانه های امن در سطح قرارگاهها و همچنین در سطح شهر بغداد بیش از ۵۰ زندان و بازداشتگاه را شامل میشد .

اسامی بعضی زندانها جهت یاد آوری به آقای نظیری و خبرنگار شبکه العربیه اشاره میکنیم:

ع-ر- : زندان غیور در شهر ماوت عراق

زندان منصوری واقع در شهر کهریزه عراق

زندان مصباح و زندان خادمی و پنج خانه امن در سطح شهر سلیمانیه عراق

شهر کرکوک زندان رانبی شماره ۱ . رانبی شماره ۲

زندان شفاهی

زندان کریمی

ده خانه امن در سطح کرکوک

زندان سردار خیابانی

زندان بدیع زادگان معروف به زندان دبس واقع در ۳۰کیلومتری غرب شهر کرکوک

این فقط تعداد معدودی از زندانها و شکنجه گاهای مسعود رجوی در عراق بود .

واما از شماست که برشماست ،آیااین زندانها برای کشتن و اعدام سربازان ایرانی و یا حتی عراقی درکشور عراق بود ویا برای سرنگونی و دفاع از حقوق مظلوم ایران؟!  شما بخاطر دمکراسی ومخالفت با ظلم و ستم مبارزه می کردید و یا برای کشتن جوانان ایران ؟؟؟ این سئوالاتی است که درآینده نزدیک حتماً به آنها هم جواب خواهید داد!

حالا برمیگردیم به عملیات درون سازمان که برعلیه نفرات خود سازمان ویا بهتر بگوئیم گروهک مخالف ایران و ایرانی که سر سپردگان خود فرقه دجال رجوی در اشرف بودند .

– زندانهای قرار گاه اشرف ربعیی

 – زندان شهر داری

– زندان دانشکده

– زندان پشت میدان تیر

– زندان لشکر ۶۱

– زندان اسکان

– زندان ستاد مرکزی

که این زندان ها  از مخوف ترین زندانهای معاصر بحساب می آید

بیش از ده خانه اماکن در سطح شهر بغداد و زندان پادگان شخصی مسعود رجوی در منطقه ابوغریب شهر بغداد

آقای بهزاد نظیری ، وکیل مدافع زندانیان لیبرتی در ژنو

اگر به نظر شما نظام ایران مجاهدین را به ناحق اعدام کردند ، پس شما چرا نفرات اصلی و سرسپرده خودتان به جوقه اعدام می سپردید؟ آنها که مخالف نظام و موافق عقیده های دمکراتیکی شما بودند و جانشان را فدای اهداف شما کرده بودند، چرا آنها را شما و رهبر عقیدتی و رئیس جمهور برگزیده شما اعدام کردند!؟

گویا خبرنگار شبکه العربیه دریافتی آنچانی داشته که این سئوالات را از شما نکرده تنها طبق معمول شما موظف بودید ،سئوالات از پیش طراحی شده را جواب گو باشید .

به ذکر چند اسامی که از اعضای گروهی که مجاهدین بودند کشته و شکنجه شده اند ، به ع-ر- می پردازیم :

آقایی به نام محمد گموش در بند ۲۰۰ زندان دبس ،شبانه حلق آویز میشود

خانمی بنام زهرا که پس ازخلع رده تشکیلاتی بعنوان کارگر ساده آشپزخانه پایگاه سعادتی به بیگاری گماشته شده بود پس از مدتی جسد اورا در یخچال فریزر می یابند.!

درسال ۱۳۷۰:

سرنوشت بیش از ۱۰۰۰هزار تن از اعضای معترض در دورانی سخت و جانکاه در زندانهای نامبرده گذشت و همچنین زندانهای مخوف دولت عراق که بعضاً از یک هفته تا یک ماه در سلولهای انفرادی بسر میبردند .

جهت اطلاع آقای بهزاد نظیری نماینده اسیران لیبرتی درعراق:

– اردوگاه مرگ و وحشت بنام رمادیه در خاک عراق در انتظار این قربانیان بود و بنابه دستور رهبر سازمان مجاهدین خلق ایران و نطق تاریخ سازش که در آن گفته بود جایی آنها را تبعید خواهیم کرد که روزانه هزار بار از خداوند طلب مرگ و بلکه یک میلیون بار و همچنین هر لحظه مرگ را به چشم خود دیده و لمس کنند و این چنین شد که آقایی بنام جواد بخاطر شرایط سخت اردوگاه و بعنوان اعتراض به عملکرد رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران خودرا در برابر دیدگان کارکنان اداره امور پناهندگان و سایر همرزمان ،حلق آویز کرد .

آقای نظیری شما چرا وبه چه دلیل فرزندان ایران زمین را اعدام می کردید؟

شما که کاسه دفاع از حقوق بشر روی سرتان گذاشته و فریاد دفاع از حق مظلوم ملت را سر داده و میدهید !!!

چند اشاره به اعدامهای منافقین به قلم ع-ر

طی سه بار اسرای زخمی ارتش ایران در صحنه عملیات توسط فرمانده نظامی مجاهدین خلق ایران فردی بنام ناصر معروف به ناصر گشتاپو به رگبار بسته و اعدام می شود.

سال ۱۳۶۲ – کردستان ایران – منطقه سردشت – روستای زمزیران:

یک تن از اسرای زخمی در صحنه عملیات توسط فرمانده دسته سازمان مجاهدین بنام یحیی از زنجان به رگبار بسته و اعدام می شود.

سال ۱۳۶۲- کردستان ایران – منطقه سردشت – روستای کاولان :

دوتن از اسرای زخمی درصحنه عملیات توسط فرمانده تیم نظامی مجاهدین خلق ایران بنام هادی معروف به هادی فاشیست ازتبریز به رگبار بسته واعدام می شود

سال ۱۳۶۳- کردستان ایران – منطقه بوکان :

دوتن از اسرای زخمی در صحنه عملیات توسط گروه نظامی سازمان مجاهدین خلق ایران بنام رضا سندجی به رگبار بسته و اعدام می شوند.

سال ۱۳۶۵-شهر بغداد – کشور عراق

آقای مجتبی میر میران معروف به میم بارون که شاعر نیز بوده ودر بخش تبلیغات رادیو صدای مجاهدین خلق ایران مشغول بکار بود در شهر بغداد خیابان السعدون پایگاه میرزائی طبقه سوم واحد آخر دست راست؛ بطور مشکوکی شبانه حلق آویز میشود، نامبرده یکی از اعضای مسئله دار و مخالف سرسخت ولایت فقیه شدن مسعود رجوی بود . سازمان مجاهدین علت آنرا خود کشی اعلام کرد.

آقای بهزاد نظیری در اینجا فقط به اندک جنایت شما که ازانسانیت و انقلاب و حق و حقوق دم میزنید، اشاره شده ! مابقی به لطف خدا در آینده نزدیک جهت آگاهی ذهن فراموش کار شما به اطلاع خواهیم رساند.

واما اصل مسئله اینجاست ،این مصاحبه ها و ودروغها و ننه من غریب ها باعث پاک شدن صورت اصل مسئله و جنایات نخواهد شد.

تنها روی به قاضی ، برگردی به راضی!

جداشدگان و چهاردهه شاهد جنایت فرقه جنایت کار مجاهدین درحق ملت ایران بوده اند و اکنون نزدیک به دو دهه است که در حال افشاگری هستند.

نماینده و وکیل اسیران لیبرتی !!!!!آقای بهزاد نظیری ‍!

آیا خانواده های بی گناه باید جوابگوی بی عدالتی های شما را بدهند؟  

فرزندانی که از کشورهای اروپایی به بهانه های مختلف فریب دادید و زندانی و اسیر کردید؛  باید جوابگوی اعدام خواهر شما شوند ؟

ادامه دارد..

RajaviDaesh-Faragh-ngo

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3063