• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی اظهارات نخست وزیر اسلوونی را محکوم کردند

  • کد خبر : 30533
  • 17 جولای 2021 - 12:19

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی با انتشار بیانیه ای مواضع نخست وزیر اسلوونی در مورد ایران را به شدت محکوم کردند.

به گزارش فراق، در متن این بیانیه که یک نسخه از آن به فراق ارسال شده، آمده است:

بعد از شرکت نخست وزیر اسلوونی در نشست مجازی فرقه رجوی که در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، وزیر خارجه کشورمان از این همه وقاحت «جانز جانسا» انتقاد شدید نموده و متعاقبا پاسخی از سوی رئیس اتحادیه اروپا دریافت کرد که اینگونه بود: « اظهارات نخست وزیر اسلوونی جانز جانسا، در کنفرانس سازمان مجاهدین خلق، بیانگر نظرات اتحادیه اروپا نبوده است.» این حرف یعنی رد تمام اظهارات نخست وزیر اسلوونی به صورت قاطعانه و تاکید بر روی حمایت از مردم ایران.

بی تردید نخست وزیر اسلوونی در پشت پرده سیاست بین المللی خیلی سرزنش خواهد شد زیرا که موجب به هم ریختگی روابط دیپلماتیک اتحادیه اروپا و ایران شده ولی مهم این است برای همگان ثابت گردیده که هر مقام و هر مسئولی خارجی که در نشست های فرقه رجوی شرکت و از آنها حمایت می کند دقیقا به جهت کارکرد دلارهای آمریکایی می باشد که به جیب وی سرازیر گشته است.

این موضوع هیچ جای انکار نداشته و در گذشته با نمونه های بسیار واضح و روشن به آن پرداخته شده است.

این موضع گیری مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را باید به عنوان یک تُف سر بالا در نظر گرفت. هدف ما هم از این موضعگیری این است که مانع از به طول انجامیدن اسارت عزیزان خود در زندان های رجوی گردیم. زیرا رجوی بر اساس عادت های وحشیانه ای که دارد پشت این گونه مواضع ضد انسانی رفته و ضمن حمایت از آنها به زندانی کردن عزیزان ما ادامه می دهد.

در آخر به نوبه خودمان سخنان وقیحانه نخست وزیر اسلونی را به شدت محکوم کرده و خواستار اقدامات قضایی در این خصوص از سوی مسئولان مربوطه هستیم.

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30533