• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران» به پایان رسید / بهانه دیگر برای تمدید اسارت چیست؟

  • کد خبر : 30510
  • 14 جولای 2021 - 12:52

اجلاس مجازی سه روزه فرقه تروریستی رجوی که با مشارکت جمعی از سیاستمداران تروریست‌پرور آمریکایی و اروپایی که سابقه دشمنی‌های آشکار با مردم ایران را داشتند و از روز شنبه ۱۹ تیر آغاز شده بود، پایان یافت.

به گزارش فراق، در نشست مجازی تروریست‌ها که از آن به عنوان «سیرک سالانه» و «خیمه‌شب‌بازی جنایتکاران» یاد ‌شد، علاوه بر برخی از سیاستمداران خودفروخته و تروریست‌پرور اروپایی، ۳۰ سناتور آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نیز حضور داشتند؛ موضوعی که بار دیگر ثابت کرد همه طیف‌ها و جناح‌های سیاسی در آمریکا، در ضدایرانی بودن، اشتراک نظر و اشتراک عمل دارند و از هم‌نشینی و هم‌پیالگی با تروریست‌های خون آشام و جنایت‌پیشه فرقه تروریستی رجوی که ۱۷ هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، ابایی ندارند و حامی همه جانبه این تروریست‌های انسان‌نما هستند.

یکی از سخنرانان نخستین روز اجلاس مجازی تروریست‌های فرقه، «مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق رژیم آمریکا بود؛ او که یک تروریست کت و شلواری محسوب می‌شود، در نشست مجازی منافقین بار دیگر زبان به اهانت به مردم و کشور ایران گشود و خواستار تشدید تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران شد.

علاوه بر تروریستی به نام پمپئو، چند تن از وزرای سابق اروپایی از جمله وزرای خارجه سابق فرانسه، ایتالیا، لهستان، وزرای جنگ سابق انگلیس و فرانسه نیز در افتتاحیه نشست تروریست‌های منافقین علیه مردم ایران سخنرانی کردند تا بار دیگر وجهه ضدایرانی و تروریست پروری دولت‌های اروپایی متبوع خود را به اثبات برسانند.

پیش از آغاز نشست مجازی فرقه تروریستی رجوی، روزنامه «واشنگتن‌تایمز» گزارش داده بود که گروهی از نماینده‌های هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا جزو شرکت‌کنندگان در نشست مجازی فرقه خواهند بود. «کوری بوکر» و «جین شاهین»، دو عضو دموکرات مجلس سنا به همراه «ریک اسکات» و «جان کورنین»، اعضای جمهوری‌خواه این مجلس نیز دیگران حاضران در نشست تروریست‌های فرقه بودند.

تد کروز از سناتورهای جنگ‌طلب و ضد ایرانی آمریکایی نیز از دیگر سخنرانان مزد بگیر محفل تروریست‌های منافقین بود؛ کروز در سخنان خود، از اقدامات تروریستی علیه مردم ایران حمایت کرد. کروز از جمله سناتورهای آمریکایی است که گرایشات تروریست‌پروری و ضداسلامی شدیدی دارد؛ وی در چند موضع‌گیری خود خواستار پلیسی کردن و کنترل شدید محلات مسلمان نشین و جامعه مسلمانان آمریکا شده است.

اما یکی از ضدایرانی‌ترین سیاستمداران غربی یعنی «استفان هارپر» نخست‌وزیر پیشین کانادا نیز که رابطه نزدیکی با تروریست‌های فرقه رجوی دارد، در اجلاسیه مجازی این فرقه به ایراد سخنرانی پرداخت و علیه مردم ایران و رئیس‌جمهور منتخب‌شان، لفاظی کرد.

هارپر در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ نخست وزیر کانادا بود و در این مدت همراه با روسای سایر رژیم‌های غربی از جمله آمریکا، خصمانه‌ترین مواضع را علیه مردم ایران اتخاذ کرد. اواسط سال ۹۱ بود که دولت کانادا به دستور هارپر به صورت یکجانبه و به بهانه حمایت از همجنسبازان! روابط خود با تهران را قطع کرد و بدین ترتیب سفارت کانادا در ایران تعطیل شد.

به طور کلی، سیاستمداران کانادایی پیوند‌های آشکار و نهانی با تروریست‌های شناسنامه‌داری نظیر سرکردگان فرقه رجوی دارند؛ در خیمه‌شب‌بازی تیرماه ۹۷ فرقه تروریستی رجوی در پاریس که با تدارک ویژه مسئولان فرانسوی و حضور سخنرانان اجاره‌ای نظیر «رودی جولیانی» دستیار ترامپ و همچنین گسیل سیاهی‌لشکر‌هایی از پناهندگان آفریقایی همراه بود، «استفان هارپر» نخست وزیر پیشین کانادا هم حضور داشت.

البته در جریان نشست‌های سالانه فرقه رجوی، سرکردگان این فرقه تروریستی، تنها برای دعوت از سخنرانان خارجی، دست به جیب نمی‌شوند، بلکه این جنایتکاران برای استخدام هواداران اجاره‌ای هم مجبور به پرداخت مبالغ کلان هستند.

فارغ از مباحث مطرح شده، هدف مهم دیگری که این نشست های مجازی دنبال می کرد جلوگیری از موج فزاینده خروج اعضای فرقه بود. پس از این باید منتظر ماند و دید که آیا مریم رجوی بهانه ای دیگر برای تمدید اسارت پیدا می کند یا اعضا تصمیم نهایی را گرفته و این فرقه را متلاشی می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30510

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد