• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اندر احوالات «پمپئو» مجیز گوی جدید مریم رجوی

  • کد خبر : 30509
  • 14 جولای 2021 - 11:45

همه ساله سر جمع  برنامه های یک سال گذشته رجوی در یک خیمه شب بازی به نمایش در می آید.

به گزارش فراق، فرقه در این خیمه شب بازی که هر دفعه یک اسمی دارد، سعی می کند هر بار یک برگ جدید رو کند تا برای نیروهای خود ایجاد روحیه نمایند.

آنها این بار کسی را آوردند که تازه از کار بیکار شده است؛ کسی که تا دیروز سیاست خارجی آمریکا را عهده دار بود و امروز مجیز گوی مریم رجوی گردیده! حتما که می دانید منظور بنده چه کسی است، وی کسی نیست به جز مایک پمپئو وزیر خارجه اسبق آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ.

اصلا تمایل ندارم به سخنان پمپئو بپردازم زیرا حرف های او کلیشه ای و از سوی سردمداران فرقه رجوی دیکته شده بود. همگان می دانند که هیچ مقام مسئول سابق آمریکایی حاضر نیست حتی یک ثانیه برای رجوی حرف بزند و هر چه که می گویند در ازای دریافت چند ده هزار دلار بعلاوه امکان رفت و برگشت و اقامت با هزینه رجوی می باشد.

اما حرف حساب این است که پمپئو مسئول چهار سال سیاست خارجی کاخ سفید بود که ظالمانه ترین تحریم های تاریخ بشریت را به مردم ایران تحمیل کرد و باعث برخی از قتل های عامدانه و ضد بشری شد.

از جمله اقدامات وی، تحریم ورود دارو به کشور ایران بود که هنوز هم این تحریم ها باقی مانده و قابل پیگیری در دادگاه های بین المللی است.

پمپئو طوری حرف می زد که گویی مردم ایران باید از خدمات و همراهی های وی تشکر کرده و قدردانی نمایند اما آنچه که غیر قابل انکار است این که تاریخ مسیر تکاملی خود را طی خواهد کرد و مردمان آزاده جهان این جنایت ها را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30509

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی