• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اروپا باید پاسخ‌گوی تروریسم‌پروری و پیامدهای آن برای امنیت جهانی باشد

  • کد خبر : 30471
  • 12 جولای 2021 - 11:34

روز شنبه نشست سالیانه فرقه تروریستی رجوی با حضور اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برگزار شد.

به گزارش گروه رسانه های مجازی فراق، تدکروز سناتور جمهوری‌خواه، کوین مک کارتی رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، باب منندز رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا، کوری بروکر، جین شاهین، ریک اسکات و جان کورنین سناتورهای جمهوری‌خواه در این نشست حضور داشتند. 

در این سیرک رسانه‌ای، استیون هارپر نخست وزیر سابق کانادا نیز حضور داشت و به موضع‌گیری علیه رئیس جمهور منتخب و دولتِ هنوز تشکیل نشده او پرداخت. 

در خصوص این دورهمی تروریست‌ها در سیرک فرقه رجوی نکات مهمی وجود دارد:

ـ سیاست‌مداران غربی در حالی با حضور در این نشست‌ها سعی دارند فرقه تروریستی رجوی را نماینده ملت ایران معرفی کنند که ملت ایران با حضور در انتخابات و ناکام گذاشتن سناریوی تحریم که از سوی چنین گروه‌هایی از ماه‌ها قبل از انتخابات ترویج می‌شد، رسما جدا بودن راهشان از ضدانقلاب و جریان‌های معلوم الحال را اعلام کردند، لذا نشست مذکور را می‌توان دورهمی ورشکستگان و شکست خوردگان در برابر ملت ایران دانست که با سیرک تبلیغاتی به دنبال پنهان‌سازی این شکست سنگین بوده‌اند. 

ـ حضور مقامات غربی در سیرک فرقه رجوی، سندی دیگر بر واهی بودن ادعای مبارزه آنها با تروریسم است چرا که به اذعان اسناد و مدارک، میزبانان این نشست دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار ایرانی آغشته است و ماهیت تروریستی آنها برای جهانیان اشکار شده است. 

ـ حضور مقامات ارشد آمریکایی در سیرک فرقه رجوی بیانگر واهی بودن ادعای رویکرد تعاملی دولت جدید آمریکا در قبال ملت ایران و دلیلی روشن بر حقانیت ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است. 

ـ حضور مقامات غربی در سیرک فرقه رجوی نشانگر اصرار آنها به عدم بلوغ سیاسی و بازیچه بودن در دستان کسانی است که جز جنایت و کشتار برگی در کارنامه خود ندارند. این حضور نشان می‌دهد که چرا غربی‌ها اراده‌ای برای تصمیم گرفتن در مذاکرات وین ندارند.

ـ برگزاری این نشست را می‌توان حلقه‌ای از زنجیره توهمات غربی‌ها برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی جهت رسیدن به زیاده‌خواهی‌هایشان در مذاکرات وین دانست که اموری همچون تحریم‌های جدید، ناامن سازی مرزها، خرابکاری در تاسیسات زیرساختی، ادعاهای ضد ایرانی اوکراین و کانادا، ادعاهای حقوق بشری علیه رئیس جمهور منتخب و… حلقه‌های دیگر آن را تشکیل می‌دهند. 

ـ نشست مذکور را می‌توان گردهمایی عاملان نسل‌کشی دانست که با نقاب ادعای نجات ملت ایران و بشریت نیز نمی‌توانند چهره اصلی خویش را پنهان سازند. فرقه تروریستی رجوی، ترور ۱۷ هزار ایرانی را در کارنامه دارد. آمریکایی‌ها نیز از نسل‌کشی بومیان و سیاه‌پوستان در داخل گرفته تا بمباران اتمی ژاپن، کشتار ویتنام، قتل عام در بالکان و افغانستان و عراق و نیز حمایت از تروریست‌ها در غرب آسیا و کشتار مردم با اِعمال تروریسم اقتصادی و علمی را در پرونده سیاه خود دارند. 

استیون هارپر نخست وزیر کانادا نیز نمایندگی دولت تروریستی را در این نشست عهده‌دار بوده که کشف گورهای دسته‌جمعی از کودکان بومی کانادا، نسل‌کشی سیستماتیک دولتی در کشورش را آشکار ساخته است.

حال این سوال مطرح است که اروپای مدعی حقوق بشر چگونه میزبان جریان‌ها و نشست‌هایی می‌شود که توسط متهمان ردیف اول نسل‌کشی و نقض حقوق بشر برگزار می‌گردد؟ 

اروپا باید پاسخ‌گوی این تروریسم‌پروری و پیامدهای آن برای امنیت جهانی باشد، پیامدهایی که قطعا دامن شهروندان قاره سبز را نیز خواهد گرفت چنانچه داعش گریبانشان را گرفت و اگر نبود جبهه مقاومت امروز سراسر اروپا صحنه خونین قتل عام شهروندانش بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30471

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی