• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش ها نتیجه داد: شکایت علیه سران فرقه رجوی تحویل دادگاه بین‌المللی لاهه گردید / جداشده‌ها خواستار حمایت بین‌المللی از شکایت خود شدند

  • کد خبر : 30377
  • 06 جولای 2021 - 10:08

شکایت بین المللی علیه سران فرقه رجوی تحویل دادگاه بین المللی لاهه در هلند گردید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، به دنبال طرح شکایت و صدور رای علیه سران فرقه تروریستی رجوی در دادگاه ایران، روز دوشنبه ۱۴ تیر ماه جمعی از اعضای سابق فرقه رجوی با حضور در مقر دادگاه بین المللی لاهه، مجموعه کامل شکایت همراه با اسناد و مدارک مربوطه را به دبیرخانه دادگاه بین المللی لاهه در هلند تحویل دادند.

این پرونده جهت پیگیری بین المللی خطاب به «کریم اسد احمد خان» دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی، نوشته شده است.

کریم خان در مراسم تحلیف خود عنوان کرده بود که برای مجازات مجرمان تلاش خواهد کرد و انتظار می رود که وی در این پرونده تمام تلاش خود برای احقاق حقوق پایمال شده جداشده ها و اعضای سابق فرقه رجوی را به کار گیرد.

به نوشته سایت کانون آوا، در ادامه و پس از ثبت رسمی شکایت، اعضای حاضر در مقابل دیوان عالی لاهه یک تجمع اعتراضی برگزار کرده و با نصب بنر و پخش اعلامیه از جنایات های فرقه رجوی افشاگری کردند.
علی اکبر راستگو، عیسی آزاده و غفور فتاحیان از اعضای این حرکت اعتراضی، خواستار حمایت بین المللی از شکایت خود شدند که ‌مورد استقبال و توجه شهروندان هلندی قرار گرفت.
این حرکت یک اقدام بسیار بزرگ برای باز کردن پرونده جنایات مسعود رجوی و همسر تروریستش مریم قجرعضدانلو می باشد.

این شکایت همراه با اسناد متقن تنظیم شده و شاکیان آن ۴۲ نفر از اعضا سابق فرقه رجوی هستند که به فرمان رجوی تحت شدیدترین شکنجه ها قرار گرفتند.

خانواده های اعضای اسیر و سایر جداشده های فرقه رجوی از این جریان حمایت و پشتیبانی کرده و خواستار این هستند که رجوی و سران این فرقه تروریستی در دادگاه بین المللی محاکمه علنی شده ‌و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30377

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی