• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

همایش‌های پوشالی

  • کد خبر : 30371
  • 05 جولای 2021 - 12:34

سرکرده فرقه ضد انسانی مجاهدین خلق در سال های گذشته برای آنکه بتواند ذهن مردم دنیا را نسبت به تغییر حکومت در ایران عوض نموده و خودش را به عنوان یک نیروی جانشین معرفی کند، هر ساله در کشور حامی تروریسم همایش هایی با هزینه گزاف که از جیب کشورهای حامی تروریسم پرداخت می شد برگزار می کرد، تا بتواند بدین طریق ابتدا مردم فریبی خود را به اوج برساند و سپس عناصر منسوخ شده خود را همچنان به تصرف ایران امیدوار نگه دارد!

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز گلستان، هر ساله در اواخر خردادماه و یا هفته اول تیر ماه سران سازمان ضد انسانی مجاهدین خلق با اجاره سالن هایی در اطراف شهر پاریس و همچنین اجیر کردن تعداد زیادی کارتن خواب و یا دانشجویانی که تنها با یک وعده غذای حاضر بودند در این جلسات شرکت کنند، همایش های کذایی برپا می نمودند.

البته برخی سناتورهای جنگ طلب و یا افراد از رده خارج برخی دولت های تروریست پرور نیز با گرفتن دلارهای آمریکایی در این همایش ها شرکت می کردند که معروفترین آنها جان بولتون و رودی جولیانی جنگ طلب بودند که عاقبت آنها هم با بی ابرویی کنار گذاشته شدند.

ولی چرخ روزگار برای آنها نچرخید و با تبعید سازمان ضد انسانی مجاهدین خلق به آلبانی و اخراج مفتضحانه مریم رجوی از فرانسه به تیرانا تمام معادلات این گروه تروریستی به هم خورد و بیماری کووید ۱۹ نیز بر آن افزوده شد .

سران سازمان ضد بشری مجاهدین خلق که با تعطیلی همایشهای پوشالی ویلپنت فرانسه نان خود را آجر شده یافتند، بدنبال برگزاری این تراژدی مهندسی شده از طریق فضای مجازی افتادند تا بتوانند همچنان در دنیای تخیلات خود اعلام وجود نامبارک نمایند که صد البته تنها بازخورد آن نیز برای تعدادی ذهن منجمد شده گرفتار در پادگان اشرف ۳ در تیرانا هست وگرنه مردم عادی جهان به ماهیت کثیف و رذیلانه آنها پی برده و از آنها دوری می نمایند چه برسه به اینکه بخواهند در آن شرکت نمایند .

سران سازمان ضد انسانی مجاهدین خلق که عناصر خود مانند عماد یا همان امام وردی دوجی را زجرکش نموده اند، اکنون می خواهند با برگزاری همایش های پوشالی خودی نشان دهند تا بتوانند همچنان جیره خوار اربابان جنگ طلب خود باشند ولی زهی خیال باطل که ماهیت آنها برای مردم ایران برملا شده است و دیگر این جست و خیزها نتیجه ای ندارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30371

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی