• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

نامه دو عضو نجات یافته به فهیمه اروانی، یکی از زنان ستمگر در فرقه رجوی: ما در ایران زندگی آزادی داریم / تجارب خودمان را منتشر خواهیم کرد تا هیچ کس در دام شما نیفتد

  • کد خبر : 30232
  • 22 ژوئن 2021 - 12:38

دو عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار نامه ای برای فهیمه اروانی، یکی از زنان ستمگر در فرقه رجوی نوشتند: جهت اطلاع تو ما در ایران زندگی آزادی داریم و تشکیل خانواده دادیم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، طاها حسینی و سعید فیروزی با اشاره به سرگذشت دردناک خود از گرفتاری در فرقه رجوی تا جدایی، خطاب به این زن شکنجه‌گر گفتند: «ما دو دوست بودیم که با کلی مشکلات مالی تصمیم گرفتیم برای کاریابی به کشور ترکیه سفر کنیم. وقتی خودمان را به کشور ترکیه رساندیم و در آنجا مستقر شدیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم. خیلی سختی کشیدیم. بعد از مدتی در ترکیه مشغول کار شدیم. کم کم و به مرور زمان وضع مالی ما نسبتا خوب شده بود. گروهی که توسط شما در ترکیه جوان های ایرانی را شکار می کردند به ما برخورد کردند و شروع کردند به دادن وعده های دروغین از جانب شما. از آنجایی که شناختی از سازمان شما نداشتیم در دام شما افتادیم و بعد از مدتی ما را از ترکیه به عراق و پادگانی به نام اشرف که در طول زندگی نام آن را نشنیده بودیم، منتقل کردند .

عجب فریبی از شما خوردیم. ما را به محلی به نام پذیرش منتقل کردند و تو اکثر مواقع به پذیرش می آمدی و برای ما نشست می گذاشتی. نشست های کله خوری (مغزشویی). یادت می آید ما یک بار در پذیرش به اتاق کار تو مراجعه کردیم و گفتیم این جا دیگر چه جور جایی است؟ مدارک ما را بدهید، ما می خواهیم برگردیم ترکیه، اینجا جای ما نیست. در جواب گفتی شما مدارکی ندارید ما مدارک شما را سوزاندیم. ما خیلی اصرار داشتیم برگردیم ترکیه و تو در جواب به ما گفتی اینجا میدان رزم است، اینجا از زن و بچه خبری نیست. ما مخالف زندگی و خانواده هستیم. در ادامه گفتی اشرف پایدار است و اگر زیادی حرف بزنید شما را تحویل دولت عراق می دهیم. شما را آنقدر در زندان نگه می دارند تا بپوسید. گفتی ما در اینجا هستیم تا به هدفمان برسیم و می رسیم .

بعد از سرنگونی اربابتان ما خودمان را نجات دادیم. نمی دانی وقتی خودمان را نجات دادیم چه لحظه شیرینی برای ما بود. لحظه به یاد ماندنی. دیدید ظلم پایدار نیست. جهت اطلاع تو ما در ایران زندگی آزادی داریم و تشکیل خانواده دادیم. راستی گفتی مدارک ما را سوزاندید، در ایران مجدد تمام مدارک خودمان را درست کردیم. به کوری چشم تو و آن رهبر مفقودتان. ما تجربه خیلی بدی از فرقه رجوی کسب کردیم. ما تجارب خودمان را منتشر خواهیم کرد و امیدواریم هیچ کس با فریب و دروغ در دام شما نیفتد.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30232

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود