• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پایکوبی مجاهدین بخاطر شهادت غواصان ایرانی (رجوی: این کارناوال استخوان بود)

  • کد خبر : 3021
  • 23 ژوئن 2015 - 11:00

پایکوبی مجاهدین بخاطر ۱۷۵شهید غواص

(رجوی: این کارناوال استخوان بود)175 Shahid Ghavas

رجوی های شقاوت پیشه بخاطر شهید شدن غواصان ایرانی رقص و پایکوبی کردند

بدنبال کشف پیکر پاک شهدای غواص مربوط به عملیات کربلای ۴ ، ناگهان پارامتری وارد صحنه ایران شد که آن چنان تاثیر گذار و با اهمیت بود که دوست و دشمن را به حرف زدن واداشت و هیچ کسی چه از بهترین رهروان آن شهدا تا خبیث ترین دشمنان آرمان های آنان ، نتوانست از کنار این موضوع بگذرد و هر کس به فراخور حال خود موضعی گرفت .

در یک سو مردم ایران ، از هر سلیقه و گرایش سیاسی نسبت به این موضوع برخوردی مملو از ارادت و عشق داشتند و پاک ترین احساسات خود را نثار آنان کردند که اوج این جریان در روز سه شنبه و در حضور پرشور مردم تهران در مراسم تشیع این پیکرها خود را نشان داد . موج جمعیت از جوان تا پیر ، از مرد تا زن ، از کم سواد تا تحصیل کرده ، از نظامی تا غیر نظامی ، از کارمند و کسبه تا جوانان عاشق ورزش و تفریح و خلاصه ا زهر قشر و سنی صحنه بیاد ماندی دیگری در تاریخ ایران آفرید .

در سوی دیگر اما برخورد دیگری هم وجود داشت ، دشمنان آرمان های این شهدا و کسانی که با کل نظام مشکل دارند ، می خواستند از صاحبان شهدا ، از مردم و کشوری که این شهدا برای آنان شهید شدند ، از آرمانی که این شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند و از کسانی که راه شهدا را ادامه می دهند انتقام بکشند . آنها تلاش کردند ، حضور این شهدا را در روزی که ایران و ایرانی به آن نیاز داشت ، به برگی علیه ایران تبدیل کنند .

با این حال این اشخاص و گروه ها ، با تمام دشمنی شان با مردم ایران نه تنها نتوانستد به این شهدا توهین کنند بلکه بدلیل عظمت این شهدا ، تلاش کردند اهداف شوم خود در ایجاد تفرقه و شکاف بین آحاد ملت و ایجاد حس بدبینی نسبت به فرماندهان نظامی کشور به صورت سوار شدن بر موج احساسات پاک مردم دنبال کنند .

در این بین تنها و تنها فرقه رجوی خباثت را از حد گذرانده و با وقاحت ، به شهدا توهین نمودند .

تصویر مریم قجر هنگام دادن فرمان آتش بر علیه نیروهای ایرانی در عملیات مرصاد

آنها که خود از عوامل شهید شدن بسیاری از فرزندان ایران و منجمله شهدای عملیات کربلای ۴ می‌باشند ، در ادامه خوش خدمتی برای اسرائیل و دشمنی با ملت ایران و ارزش های آنان ، با بی شرمی تمام مراسم به یاد ماندنی تشیع ۲۷۰ شهید را «کارناوال استخوان» نامیدند تا در خیال شیطانی خود ، در قبال این اقدام از اربابان صهیونیست خود ، تکه استخوانی بابت به درد آوردن دل مردم ایران بگیرند و به این ترتیب بار دیگر اثبات کنند که حتی در بین دشمنان ایران نیز خبیت ترین آنها می باشند .

فرقه رجوی از سال ۱۳۶۱ به صورت غیر رسمی و از سال ۱۳۶۲ به صورت رسمی در خاک عراق مستقر شد و از سال ۱۳۶۵ با ورود رجوی و دیدارش با صدام این حضور علنی گردید .

مزدور مسعود رجوی و صدام حسین جانی

رجوی در ملاقات با صدام دیکتاتور

آنها علاوه بر نقش ارتش اختصاصی برای صدام و حمله به نیروهای مدافع ایرانی در مرزها و در داخل خاک ایران، همکاری های وسیع اطلاعاتی با نیروهای عراقی داشته و از طریق دیدبانی، شنود بی سیمی، تخلیه تلفنی، کار روی عکس های هوایی، به اسارت گرفتن سربازان ایرانی و تخلیه اطلاعاتی آنان و برخی شیوه‌های دیگر، اطلاعات مهمی را توسط برخی سران و فرماندهانش همچون شخص رجوی، مهدی ابریشمچی، عباس داوری، ابراهیم ذاکری، معصومه ملک محمدی و … در اختیار فرماندهان عراقی قرار می دادند که فیلم ها و مدارک آن موجود است .

فیلم یکی از جلسات رجوی با سرلشکر طاهر عبدالجلیل حبوش

در عملیات کربلای ۴ نیز علاوه بر همکاری های اطلاعاتی ذکر شده ، فرقه رجوی دست به اقدام جاسوسی مشخص تری نیز زدند . خبرگزاری فارس در خبری در این رابطه افشا کرد که یک روز قبل از آغاز عملیات، دو تیم شناسایی و جاسوسی وابسته به فرقه در اطراف پرشین هتل آبادان دستگیر شدند که اطلاعات به‌دست‌آمده از این نفرات ، حاکی از جاسوسی گسترده آنان از تحرکات عملیاتی نیروهای ایرانی بود .

دور نیست روزی که رجوی ها باید پاسخگوی جنایت ها و خیانت های خود باشند.175 Shahid Ghavas (2)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3021

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی